Texto Original
Since I updated the BIOS to v1.16, my notebook has started to give constant and illogical BSODs, especially on the initial boot. In addition to freezing the screen out of nowhere. I've already had to reinstall Windows 11 twice because it seems that these BSODs are corroding Windows until it stops completely. I've tried everything and I don't know what to do anymore.
The most common BSOD error is ntoskrnl.exe, I have already checked the RAM, I have already reinstalled Windows, it seems that when I deleted the AMD driver, the BSODs decreased but did not stop. I ask someone please help me, I can no longer use my computer like this!
Tradução
Desde que actualizei a BIOS para a v1. 16, o meu portátil começou a apresentar BSODs constantes e ilógicos, principalmente no arranque. Além de congelar o ecrã do nada. Já tive de reinstalar o Windows 11 duas vezes porque parece que estes BSODs estão a corroer o Windows até parar completamente. Já tentei de tudo e já não sei o que fazer.
O erro BSOD mais comum é o ntoskrnl.exe, já verifiquei a RAM, já reinstalei o Windows, parece que quando apaguei o driver AMD os BSODs diminuíram mas não pararam. Peço a alguém que me ajude, já não consigo usar o meu computador assim!
[A mensagem foi traduzida usando tradução automática.]