-
Hoe u uw Acer eKinekt-app kunt instellen via QR-codes
Hoe installeer ik de Acer eKinekt-app en verbind ik deze via QR-codes met mijn Acer eKinekt Bike Desk? Als u de Acer eKinekt-app wilt gebruiken om de details van uw trainingen op uw Acer eKinekt Bike Desk te bekijken en bij te houden, moet u eerst de app downloaden en installeren en vervolgens de app verbinden met uw…
-
Hoe u de Acer eKinekt-app op uw smartapparaat installeert
Hoe kan ik de Acer eKinekt-app op mijn smartapparaat installeren en verbinden met mijn Acer eKinekt Bike Desk? Als u de Acer eKinekt-app wilt gebruiken om de details van uw trainingen op uw Acer eKinekt Bike Desk te bekijken en bij te houden, moet u eerst de app downloaden en installeren en vervolgens de app verbinden met…
-
Acer eKinekt-app
Wat kan ik doen met de Acer eKinekt-app? U kunt uw Acer eKinekt Bike Desk verbinden met de Acer eKinekt-app. Deze bijbehorende app registreert alle gegevens van uw trainingen op de eKinekt Bike Desk. Na het downloaden en installeren van de Acer eKinekt-app kunt u de volgende details van uw trainingen bekijken en volgen:…
-
How to Get Service on Acer ES Series 3 and ES Series 5 Scooters
It is important to properly care for and maintain your AES013 or AES015 eScooter in accordance with the instructions in the user manual. If you experience problems with your Acer eScooter and need repair or replacement parts, you will need to contact support in your region to see what service options are available in your…
-
Hoe zet je je Acer eKinekt Bike Desk waterpas?
Kan ik mijn Acer eKinekt Bike Desk waterpas plaatsen? Het is mogelijk dat uw Acer eKinekt Bike Desk niet waterpas staat na het uitpakken en installeren of na het verplaatsen naar een andere locatie. Werken en trainen op een wiebelende eKinekt is niet erg comfortabel en veilig. Gelukkig kun je de eKinekt Bike Desk waterpas…
-
Hoe schakelen tussen werk- en sportmodus op je Acer eKinekt Bike Desk
Kan ik de positie van mijn Acer eKinekt Bike Desk aanpassen wanneer ik wil trainen? Met uw Acer eKinekt Bike Desk kunt u stroom opwekken om aangesloten apparaten op te laden, trainen door te trappen en tegelijkertijd op uw laptop werken. Om aan alle activiteiten tegemoet te komen, heeft dit multifunctionele bureau een…
-
Hoe de zithoogte van uw Acer eKinekt Bike Desk aanpassen
Kan ik de zithoogte van mijn Acer eKinekt aanpassen? De zithoogte van uw Acer eKinekt Bike Desk kan eenvoudig worden aangepast om comfortabel te zitten, of u nu op uw laptop werkt of sportief beweegt. U kunt uw stoel in stappen van 2 centimeter (ongeveer 3/4 inch) verstellen en instellen op een hoogte tussen 78 en 98…
-
Het meetsysteem van uw Acer eKinekt Bike Desk wijzigen
Kan ik het eenhedenstelsel van mijn Acer eKinekt Bike Desk wijzigen? Na het uitpakken en installeren van uw Acer eKinekt Bike Desk, kan het zijn dat het ingestelde meetsysteem niet het systeem is dat u in uw land gebruikt. Gelukkig biedt de eKinekt Bike Desk u de keuze tussen 2 verschillende eenheden: Metrisch. Keizerlijk.…
-
De weerstand van uw Acer eKinekt Bike Desk wijzigen
Kan ik de weerstand van mijn Acer eKinekt Bike Desk wijzigen? Je kunt de weerstand van je Acer eKinekt Bike Desk eenvoudig aanpassen als je je workout wilt intensiveren of als je na het trainen terug wilt gaan naar de werkmodus. De weerstand wordt gekwantificeerd in niveaus en loopt van niveau 1 tot 4, waarbij 1 je de…
-
De bureauhoogte van uw Acer eKinekt Bike Desk aanpassen
Kan ik het bureau van mijn Acer eKinekt Bike Desk in hoogte verstellen? De bureauhoogte van uw Acer eKinekt Bike Desk kan eenvoudig worden aangepast aan uw lengte of persoonlijke voorkeuren, of u nu werkt of sport. Het bureau kan worden ingesteld op een hoogte tussen 110 en 140 centimeter (43,3 - 55,1 inch), duidelijk…