Kan ik de positie van mijn Acer eKinekt Bike Desk aanpassen wanneer ik wil trainen?
Met uw Acer eKinekt Bike Desk kunt u stroom opwekken om aangesloten apparaten op te laden, trainen door te trappen en tegelijkertijd op uw laptop werken. Om aan alle activiteiten tegemoet te komen, heeft dit multifunctionele bureau een werk- en een sportmodus. Tijdens het trappen kun je eenvoudig schakelen tussen de modi om je te concentreren op taken of workouts. Volg de onderstaande instructies om de stand van uw eKinekt Bike Desk te wijzigen.
Opmerking: Zorg ervoor dat u op uw eKinekt Bike Desk zit voordat u overschakelt tussen de werk- en de sportmodus.
Hoe schakel je de Acer eKinekt Bike Desk van werkmodus naar sportmodus?
- Pak de linker- en rechterkant van uw eKinekt bureaublad met beide handen vast.
- Gebruik je vingers om de hendels voor de linker- en rechterinstelling aan de onderkant van het bureaublad te vinden. Zie de afbeelding hieronder ter referentie.
- Houd de linker en rechter instelhendel tegelijkertijd ingedrukt.
- Blijf de hendels indrukken terwijl u het bureau bijstelt:
- het bureau naar voren duwen om over te schakelen naar Sportmodus.
- trek het bureau naar je toe om over te schakelen naar Werkmodus.
- Laat de hendels los om het bureau op zijn plaats te zetten. Je kunt nu werken of trainen terwijl je tegelijkertijd stroom genereert om aangesloten apparaten op te laden.