Hoe installeer ik de Acer eKinekt-app en verbind ik deze via QR-codes met mijn Acer eKinekt Bike Desk?
Als u de Acer eKinekt-app wilt gebruiken om de details van uw trainingen op uw Acer eKinekt Bike Desk te bekijken en bij te houden, moet u eerst de app downloaden en installeren en vervolgens de app verbinden met uw eKinekt Bike Desk. Dat kan via de Google Play Store of Apple App Store, maar je kunt ook de QR-codes scannen op je Acer eKinekt Bike Desk.
Volg de onderstaande instructies voor instructies over het instellen van de Acer eKinekt-app via QR-codes.
Hoe u de Acer eKinekt-app downloadt en installeert via de QR-code
- Zoek de QR-codesticker in de linkerbovenhoek van uw bureauoppervlak.
- Scan de linker QR-code hieronderDownload app.
- Tik in de vensters die verschijnen op een van de volgende opties:
- de URL
- Open link
Hiermee gaat u naar de acergadget-website.
- Klik op de directe link naar de app voor:
- iOS
- Android
- Druk opInstalleren knop om de app op uw mobiele apparaat te installeren.
Nadat het installatieproces is voltooid, moet de Acer eKinekt-app op uw mobiele apparaat worden geïnstalleerd.
Hoe u de Acer eKinekt-app verbindt met de Acer eKinekt Bike Desk via de QR-code
- Nadat u de app op uw mobiele apparaat hebt geïnstalleerd, tikt u op de eKinekt-app in de lijst met apps op uw mobiele apparaat om de app te openen.
- Tik in de app op de︙Menu pictogram in de rechterbovenhoek.
- Tik in het menu opKoppelen. Zorg ervoor dat Bluetooth is ingeschakeld op uw mobiele apparaat.
- In deMaak verbinding met eKinekt scherm, tik opSCAN CODE OM VERBINDING TE MAKEN.
- Zoek de QR-codesticker in de linkerbovenhoek van uw bureauoppervlak.
- Scan de QR-code rechtsonderBluetooth-apparaat.
De app maakt nu verbinding met uw Acer eKinekt Bike Desk. - Wanneer de statusindicator in de linkerbovenhoek op de startpagina van de app zegtVerbonden, de app en uw Acer eKinekt Bike Desk zijn succesvol verbonden.
De Acer eKinekt-app registreert nu de details van uw trainingen.
Als u liever de Acer eKinekt-app op uw smartapparaat instelt zonder QR-codes te scannen, zieHoe u uw Acer eKinekt-app op uw smartapparaat kunt instellen en volg in plaats daarvan deze stappen.