-
Locatie van het standaard beheerderswachtwoord op uw Acer Connect Vero W6m
Waar kan ik het standaard beheerderswachtwoord van mijn Acer Connect Vero W6m-router vinden? Het dashboard (webportal) van uw Acer Vero 6M-router is beveiligd met een standaard admin-wachtwoord dat op de sticker aan de onderkant van uw router staat. Zie de onderstaande afbeelding ter referentie. Wanneer u voor het eerst…
-
Foutmelding "Er is iets misgegaan" tijdens het gebruik van de cameratoepassing op Acer Swift Ultrathin-notebooks
Wat moet ik doen als ik de foutmelding "Er is iets misgegaan" krijg wanneer ik de camera-applicatie op mijn Acer Swift SF14-11/SFG14-01/SF14-11T ultradunne notebook gebruik? Uw Acer Swift ultradunne notebook is uitgerust met een briljante 1440p QHD-cameramodule die draait op een cameratoepassing van Morpho. Het uitvoeren…
-
Nieuwe Copilot-toets op toetsenbord van Braziliaanse Portugese Acer (Gaming) notebooks
Welke toetsencombinaties moet ik gebruiken om de symbolen in te voeren die zijn vervangen door de Copilot-toets op het toetsenbord van mijn Acer (Gaming) notebook? Met de introductie van Windows Copilot voegde Acer een speciale Copilot-toets toe aan de toetsenborden van de Aspire, Swift, TravelMate en gaming notebooks. Als…
-
Nieuwe Copilot-toets op toetsenbord van Koreaanse Acer (Gaming) notebooks
Welke toetsencombinaties moet ik gebruiken om de symbolen in te voeren die zijn vervangen door de Copilot-toets op het toetsenbord van mijn Acer (Gaming) notebook? Als onderdeel van de Windows Copilot-uitrol heeft Acer een speciale Copilot-toets toegevoegd aan de toetsenborden van zijn Aspire, Swift, TravelMate en…
-
Nieuwe Copilot-toets op toetsenbord van Canadese Franse Acer (Gaming) notebooks
Welke toetsencombinaties moet ik gebruiken om de symbolen in te voeren die zijn vervangen door de Copilot-toets op het toetsenbord van mijn Acer (Gaming) notebook? Met de introductie van Windows Copilot voegde Acer een speciale Copilot-toets toe aan de toetsenborden van zijn Aspire, Swift, TravelMate en gaming notebooks.…
-
Nieuwe Copilot-toets op toetsenbord van Bulgaarse Acer (Gaming) notebooks
Welke toetsencombinaties moet ik gebruiken om de symbolen in te voeren die zijn vervangen door de Copilot-toets op het toetsenbord van mijn Acer (Gaming) notebook? Met de introductie van Windows Copilot voegde Acer een speciale Copilot-toets toe aan het toetsenbord van de Aspire, Swift, TravelMate en Gaming notebooks. Als…
-
Problemen met een Acer Portable Power Station oplossen
Wat betekent het nummer en/of pictogram op het display van mijn Acer draagbare krachtstation? In geval van een probleem met uw Acer draagbare krachtcentrale, verschijnt er een foutcode op het display. De foutcode op het display duidt op een specifiek probleem en wordt ondersteund door een brandend of flikkerend pictogram…
-
Will a Higher Power AC Adapter Increase the Power Output of my Docking Station?
A higher power AC adapter will not increase the power output of the dock. The dock is limited to the power output printed on the label on the bottom of the dock. Note: Acer service may send out an alternate AC adapter that with a higher power rating than the original adapter. This will not affect the power output of the…
-
Acer Portable Power Station-voeding
Ingebed lithium-ijzerfosfaat (LiFePO₄) accu Uw Acer draagbare energiecentrale is uitgerust met een lithiumijzerfosfaatbatterij (LiFePO₄). Dit type batterij staat bekend om zijn veiligheid, lange levensduur en thermische stabiliteit, waardoor het een betrouwbare stroombron is die uw energiecentrale urenlang functioneel…
-
Hoe u uw Acer Portable Power Station kunt resetten
Kan ik mijn Acer draagbare energiecentrale resetten? In geval van problemen met uw Acer draagbare energiecentrale of als u deze terug wilt zetten naar de standaardinstellingen, moet u uw apparaat resetten. In tegenstelling tot andere apparaten heeft uw Acer draagbare energiecentrale echter geen resetknop en is er ook geen…