Kan ik het Wi-Fi-wachtwoord van mijn Acer Connect Vero W6m-router wijzigen?
Wireless LAN-wachtwoorden zijn essentieel voor het beveiligen van uw thuisnetwerk. Ze voorkomen ongeautoriseerde toegang tot uw netwerk, beschermen uw gegevens tegen hackers en voorkomen diefstal van bandbreedte.
U moet niet alleen het standaard Wi-Fi-wachtwoord vervangen door een nieuw, uniek wachtwoord wanneer u voor de eerste keer inlogt op het dashboard van de Acer Connect Vero W6m, maar u moet het Wi-Fi-wachtwoord ook wijzigen wanneer uw wachtwoord is gehackt.
Volg de onderstaande stappen om het Wi-Fi-wachtwoord van uw Acer Connect Vero W6m-router te wijzigen.
Hoe het Wi-Fi-wachtwoord van de Acer Connect Vero W6m-router te wijzigen
- Sluit een LAN-kabel aan op een van de LAN-poorten van uw Acer Connect Vero W6m. Zie de onderstaande afbeelding ter referentie.
- Open een internetbrowser op uw computer en typ een van de volgende zoekopdrachten in de zoekbalk van uw browser:
- http://acerconnect.com
- 192.168.76.1
- Voer uw wachtwoord in hetVoer wachtwoord inveld. Wanneer u voor de eerste keer inlogt, moet u het standaard admin-wachtwoord gebruiken dat u op een sticker aan de onderkant van het apparaat kunt vinden. RaadpleegLocatie van het standaard beheerderswachtwoord op uw Acer Connect Vero W6m.
- Klik op deInloggen knop.
- Klik in het menu aan de linkerkant op deWi-Fitabblad.
- Klik in het submenu WiFi opBasisinstellingen.
- Ga naarWiFi-wachtwoord, wis het invoerveld en voer vervolgens een nieuw uniek wachtwoord in.
- U kunt nu het menu verlaten of het dashboard sluiten. Hiermee wordt uw nieuwe wachtwoord opgeslagen.
Ik ben het wifi-wachtwoord van mijn Acer Connect Vero W6m-router vergeten. Waar kan ik het vinden?
U kunt het standaard Wi-Fi-wachtwoord vinden op de sticker aan de onderkant van uw router. RaadpleegLocatie van het standaard Wi-Fi-wachtwoord op uw Acer Connect Vero W6m - Acer Community.
Als u echter het Wi-Fi-wachtwoord hebt gewijzigd nadat u zich voor het eerst hebt aangemeld bij het dashboard van de Acer Connect Vero W6m, zoals door Acer wordt aanbevolen, kan het zijn dat u zich op een gegeven moment het gewijzigde Wi-Fi-wachtwoord niet meer kunt herinneren.
Als u het Wi-Fi-wachtwoord van uw Acer Connect Vero W6m-router bent vergeten, kunt u het opzoeken in het Acer Connect Vero-dashboard. Volg de onderstaande stappen om het Wi-Fi-wachtwoord van uw Acer Connect Vero W6m-router op te halen.
Hoe het Wi-Fi-wachtwoord van de Acer Connect Vero W6m-router op te halen/weer te geven
- Volg stap 1-6 zoals hierboven beschreven.
- Scroll dan naar deWiFi-wachtwoordsectie.
- Klik rechts van het veld WiFi-wachtwoord op deOogicoon.
Het WiFi-wachtwoord is nu zichtbaar.