-
De softwareversie van uw Acer Wave 7 bijwerken
CKan ik controleren of er software-updates zijn voor mijn Acer Wave 7 router? Volg de onderstaande stappen om te controleren op software-updates op uw Acer Wave 7. Maak verbinding met het Acer Wave 7 dashboard. Raadpleeg voor instructies Toegang tot uw Acer Wave 7. Klik in het menu op Systeem. Klik vervolgens op Firmware…
-
Zo stelt u een OpenVPN-server in voor uw Acer Wave 7
Kan ik een OpenVPN-server instellen voor mijn Acer Wave 7 router? Volg de onderstaande stappen om een OpenVPN-server in te stellen op uw Acer Wave 7 router. Maak verbinding met het Acer Wave 7 dashboard. Raadpleeg voor instructies Toegang tot uw Acer Wave 7. Een OpenVPN-verbinding inschakelen. Klik in het hoofdmenu aan de…
-
Uw Acer Wave 7 instellen in de Acer Connect-app
Wat moet ik doen om mijn Acer Wave 7 te verbinden met de Acer Connect app? U kunt uw Acer Wave 7 op afstand beheren met uw smartphone of tablet met behulp van de Acer Connect-app. Voordat u de Acer Connect-app kunt gebruiken om uw Acer Wave 7 te beheren, moet u: Download en installeer de app Acer Connect. Log in op de Acer…
-
Zo voegt u een extra Acer Wave 7-router toe aan uw enkele, dubbele of drie-pak
Kan ik mijn Acer Wave 7 in een mesh-netwerk gebruiken? De Acer Wave 7 kan werken als een standalone Wi-Fi-router, maar je kunt ook een mesh-netwerk opzetten met meerdere Acer Wave 7's om het hele huis te dekken. Voor dat doel is de Acer Wave 7 ook verkrijgbaar in een dual en three-pack. Twee rollen binnen een mesh-netwerk…
-
Definitie van Acer Wave 7 Wi-Fi Mesh Router LED-kleuren
Wat betekenen de verschillende kleuren van het LED-lampje op mijn Acer Wave 7-router? Uw Acer Wave 7 Wi-Fi Mesh-router is uitgerust met een LED-lampje aan de voorkant. Dit LED-lampje verandert van kleur om de stroomstatus, internetactiviteit en Wi-Fi-uitzending en -prestaties van uw router aan te geven. Dit maakt het voor…
-
Hoe u uw Acer draagbare energiestation oplaadt
Het correct opladen van uw Acer Portable Power Station is belangrijk voor de levensduur en prestaties. U kunt uw power station opladen via de volgende 3 methoden: AC-opladen Auto opladen Zonne-energie opladen (PV) Hieronder vindt u de instructies voor alle 3 oplaadmethoden. Volg de instructies zorgvuldig om uw Acer…
-
Hoe u uw Acer draagbare energiestation opbergt
Correcte opslag van het Acer Portable Power Station is cruciaal voor het verlengen van de levensduur en het garanderen van een veilige werking. Om de levensduur en veiligheid van uw Acer Portable Power Station te garanderen, volgt u de onderstaande richtlijnen. Opslag Schakel het energiestation uit en bewaar het op een…
-
Hoe u uw Acer draagbare energiestation schoonmaakt
Goed onderhoud van uw Acer Portable Power Station is essentieel voor de levensduur en prestaties. Regelmatig schoonmaken van het apparaat helpt om stof- en vuilophopingen te voorkomen, zodat het soepel blijft werken. Volg de onderstaande stappen om uw power station effectief schoon te maken. Reinigingsmaterialen Een…
-
Hoe u toegang krijgt tot uw Acer Wave 7
Hoe krijg ik toegang tot mijn Acer Wave 7-router? Voordat u toegang krijgt tot uw Acer Predator Wave 7, moet u de router installeren. Raadpleeg voor instructies over uitpakken en installeren onzeAcer Wave 7 uitpakken video. Nadat u uw Acer Wave 7-router hebt geïnstalleerd, kunt u deze openen door de onderstaande…
-
Hoe u de verbindingsstatus van uw Acer Connect Vero W6m kunt controleren
Waar kan ik de verbindingsstatus van mijn Acer Connect Vero W6m-router controleren? Volg de onderstaande stappen om de verbindingsstatus van uw Acer Connect Vero W6m-router te controleren. Hoe u de verbindingsstatus kunt controleren via het Acer Connect Vero-dashboard Sluit een LAN-kabel aan op een van de LAN-poorten van…