Waar kan ik een Acer USB Type-Cb Gen1 Dock voor gebruiken en hoe sluit ik het aan op mijn notebook?
De Acer USB Type-C Gen 1 Dock helpt u een schone, efficiënte desktopopstelling te creëren met behulp van een enkele USB-C-aansluiting op uw compatibele Acer notebook. Eenmaal aangesloten kunt u:
- Gebruik een extern toetsenbord en muis voor meer comfort en productiviteit.
- Sluit tot drie externe beeldschermen aan voor uitgebreide multitasking.
- Sluit extra apparaten aan zoals Ethernet, USB-accessoires of audioapparatuur.
Als je computer opladen via de USB-poort ondersteunt, kun je de batterij van je notebook opladen via het Acer USB Type-C Gen1 Dock.
Deze opstelling vermindert kabelwarboel, vereenvoudigt het docken en undocken en maakt het eenvoudig om te schakelen tussen mobiel gebruik en een volledige desktopwerkplek. Volg de onderstaande stappen voor instructies voor het aansluiten van een Acer USB Type-C Dock op uw notebook.
Hoe sluit ik een notebook aan op een Acer USB Type-C Gen1 Dock?
Uw notebook moet een volledig functionele USB Type-C-verbinding ondersteunen. Voor volledige compatibiliteit wordt een gecertificeerde Acer notebook aanbevolen die USB-C Power Delivery ondersteunt.
- Sluit de wisselstroomadapter die bij het dock is geleverd aan op het dockingstation.
- Druk op de aan/uit-knop op het dock.
- Sluit de USB Type-C-kabel aan op het dock en sluit deze vervolgens aan op een USB-C-compatibele poort op je computer.
Waar koop ik een Acer dockingstation?
De Acer USB Type-C Gen 1 dock en andere dockingstations zijn verkrijgbaar via veel populaire online resellers, evenals de Acer Winkel.