Que tipo de memoria ssd necesito
Pizarrogth
Member Publicaciones: 9
Tinkerer
hola, me gustaría saber cual memoria ssd me serviría mejor en mi computadora ya que estoy viendo si compro una pero nos e cual debería comprar ya que no se mucho de cuales son compatibles o cuales me darán un mejor rendimiento
0
Mejor respuesta
-
Your computer has one expansion slot for a 2.5" NAND SATA SSD up to 1tb. Link to Crucial below for compatible SSD's
https://www.crucial.com/compatible-upgrade-for/acer/nitro-5-an515-42#ssd
Write down the part number and buy it from AmazonPlease click YES if I answered your question
I am not an ACER employeeThank you and have a blessed day★★ ACE Pathfinder 2019★★
0
Respuestas
-
English please
Please click YES if I answered your question
I am not an ACER employeeThank you and have a blessed day★★ ACE Pathfinder 2019★★
0 -
Pizarrogth said:hola, me gustaría saber cual memoria ssd me serviría mejor en mi computadora ya que estoy viendo si compro una pero nos e cual debería comprar ya que no se mucho de cuales son compatibles o cuales me darán un mejor rendimiento0
-
Pizarrogth said:hola, me gustaría saber cual memoria ssd me serviría mejor en mi computadora ya que estoy viendo si compro una pero nos e cual debería comprar ya que no se mucho de cuales son compatibles o cuales me darán un mejor rendimiento
Please click YES if I answered your question
0 -
andylb said:Pizarrogth said:hola, me gustaría saber cual memoria ssd me serviría mejor en mi computadora ya que estoy viendo si compro una pero nos e cual debería comprar ya que no se mucho de cuales son compatibles o cuales me darán un mejor rendimiento
This is my question
Hello, I would like to know which ssd memory would serve me best on my computer since I am seeing if I buy one but we do not want to buy since I do not know much of which are compatible or which will give me better performance
and my computer is a acer Nitro 5 AN515-42-R4KV-1
0 -
Your computer has one expansion slot for a 2.5" NAND SATA SSD up to 1tb. Link to Crucial below for compatible SSD's
https://www.crucial.com/compatible-upgrade-for/acer/nitro-5-an515-42#ssd
Write down the part number and buy it from AmazonPlease click YES if I answered your question
0