-
Gebaren inschakelen en gebruiken op een Android tablet
Op Android heb je de keuze om het navigatiesysteem met drie knoppen of gebaren te gebruiken om door applicaties op je toestel te navigeren. Gebaren inschakelen en gebruiken Open de Instellingen⚙️ toepassing. Blader in het linkermenu naar beneden en tik op Systeem. Tik aan de rechterkant op Gebaren. Tik in het menu Gebaren…
-
Hoe u uw Acer Android-tablet fabrieksmatig kunt resetten
Wanneer moet ik mijn Acer Android-tablet terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Wanneer het oplossen van problemen de problemen niet oplost Door uw Android-tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, kunt u hardnekkige problemen oplossen die met andere probleemoplossingsmethoden niet zijn opgelost. Denk…
-
Acer Android-tablet USB Type-C-poortfuncties
Acer Iconia A10, M10 en P10 Android-tablets zijn voorzien van een multifunctionele USB type-C-poort waarmee u de tablet kunt opladen of verbinding kunt maken met een computer om gegevens over te dragen. Uw tablet opladen Sluit de meegeleverde oplaadkabel aan op de micro-USB-poort van uw apparaat. Steek vervolgens de…
-
Beveiligingsupdates voor Acer Android-tablets
Hoe kan ik beveiligingsupdates krijgen voor mijn Android-tablet? Acer zal werken aan het leveren van Android-beveiligingsupdates voor A10, M10 en P10 Android-tablets gedurende de gehele levenscyclus van de producten. Updates zullen ongeveer elke zes maanden worden verstrekt, waarbij de volgende geplande update rond…
-
Hoe u de Acer Iconia P10 en M10 Android-tablets kunt resetten
De Acer Iconia P10-11 en M10-11 tablets zijn uitgerust met een pinhole voor het resetten van de voeding, waardoor u de tablet gemakkelijk opnieuw kunt opstarten zonder gegevens te verliezen. Als u problemen ondervindt bij het in- of uitschakelen van uw tablet of als de tablet vastloopt, kunt u het gaatje voor het resetten…
-
Hoe u de Acer Iconia A10 Android-tablet kunt resetten
De Acer Iconia P10-11 en M10-11 tablets zijn uitgerust met een pinhole voor het resetten van de voeding, waardoor u de tablet gemakkelijk opnieuw kunt opstarten zonder gegevens te verliezen. Als u problemen ondervindt bij het in- of uitschakelen van uw tablet of als de tablet vastloopt, kunt u het gaatje voor het resetten…
-
Bestanden overbrengen tussen uw Acer Android-tablet en pc
U kunt uw Acer A10-, M10- of P10-tablet rechtstreeks op uw computer aansluiten om bestanden over te dragen tussen uw computer en het interne geheugen van uw tablet of de geïnstalleerde microSD-kaart. Gebruik de onderstaande instructies en afbeelding om bestanden over te dragen tussen uw tablet en computer. Aansluiten op…
-
Problemen met de stroomvoorziening van tablets oplossen
Acer-tablets hebben de juiste spanning nodig om de interne batterij op te laden voor normaal gebruik. Gebruik de volgende stappen om problemen met uw tablet op te lossen als deze niet kan worden opgeladen of ingeschakeld. Zorg ervoor dat u de adapter gebruikt die bij uw product is geleverd. Zorg ervoor dat de tablet is…