-
Batterij van Acer Iconia Tab A11-21M loopt te snel leeg
Wat moet ik doen als de batterij van mijn Acer Iconia Tab A11-21M sneller leegloopt dan zou moeten? Als de batterij van uw Acer Iconia A11-21M tablet abnormaal snel leegloopt (ongeveer 1% per minuut), draait uw tablet op een oudere Android image-versie en moet deze worden bijgewerkt naar de nieuwe Android RV00RC07…
-
Geoptimaliseerde instelling voor opladen van batterij Beperkt opladen van tablet tot 80%
Waarom laadt mijn Acer A10-21P of A10-31P tablet maar tot 80% op? Als je tablet stopt met opladen rond 80% van de batterijcapaciteit, is waarschijnlijk de functie Geoptimaliseerd opladen ingeschakeld. Deze instelling beperkt het opladen van de batterij tot 80% om slijtage van de batterij tegen te gaan en de gezondheid van…
-
Bericht "Batterij oververhit" of "Batterij bijna leeg" op uw Acer Iconia A10-21 tablet
Wat moet ik doen als ik een bericht "Batterij oververhit" of "Batterij bijna leeg" krijg op mijn Acer Iconia Tab A10-21? Als u meldingen krijgt die waarschuwen voor oververhitting van de batterij of een te lage werkingsduur van de batterij, moet u uw tablet bijwerken naar de nieuwste versie die beschikbaar is voor uw…
-
Hoe een fabrieksreset uit te voeren op uw Acer Iconia A10-31P Android tablet
Het resetten van je tablet herstelt het apparaat naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen, waardoor hardnekkige softwareproblemen kunnen worden opgelost en alle gebruikersgegevens en instellingen worden verwijderd. U kunt uw tablet om de volgende redenen willen resetten: Je apparaat is traag geworden of reageert niet…
-
Zo voeg je meerdere gebruikers toe op je Android tablet
Hoe voeg ik een andere gebruiker toe op mijn Android tablet? Op Android kun je meerdere gebruikers aanmaken om werk-, school- of persoonlijke accounts van elkaar te scheiden. https://youtu.be/9nysT4A_5dw Gebruikers toevoegen op een Android tablet Open de Settings⚙️ toepassing. Blader aan de linkerkant van Instellingen…
-
Zo maak je een back-up van je Android tablet
Hoe maak ik een back-up van mijn Android Tablet? Door een back-up te maken van je Android tablet kun je gegevensverlies voorkomen of gegevens gemakkelijk overzetten tussen apparaten. https://youtu.be/jwg7JWNcuVE Een back-up maken van een Android tablet Opmerking: Deze methode om een back-up te maken van je Android tablet…
-
Gebaren inschakelen en gebruiken op een Android tablet
Op Android heb je de keuze om het navigatiesysteem met drie knoppen of gebaren te gebruiken om door applicaties op je toestel te navigeren. https://www.youtube.com/watch?v=FmRXNM7N684&ab_channel=AcerSupport Gebaren inschakelen en gebruiken Open de Instellingen⚙️ toepassing. Blader in het linkermenu naar beneden en tik op…
-
Hoe je jouw Acer Android-tablet fabrieksmatig kunt resetten
Wanneer moet ik mijn Acer Android-tablet terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Wanneer de Probleemoplossing de fouten niet corrigeert. Door je Android-tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, kun je hardnekkige fouten corrigeren die met andere probleemoplossingsmethoden niet zijn opgelost. Denk bijvoorbeeld…
-
Acer Android-tablet USB Type-C-poortfuncties
Acer Iconia A10, M10 en P10 Android-tablets zijn voorzien van een multifunctionele USB type-C-poort waarmee u de tablet kunt opladen of verbinding kunt maken met een computer om gegevens over te dragen. Uw tablet opladen Sluit de meegeleverde oplaadkabel aan op de micro-USB-poort van uw apparaat. Steek vervolgens de…
-
Beveiligingsupdates voor Acer Android-tablets
Hoe kan ik beveiligingsupdates krijgen voor mijn Android-tablet? Acer zal werken aan het leveren van Android-beveiligingsupdates voor A10, M10 en P10 Android-tablets gedurende de gehele levenscyclus van de producten. Updates zullen ongeveer elke zes maanden worden verstrekt, waarbij de volgende geplande update rond…