Wat moet ik doen als de batterij van mijn Acer Iconia Tab A11-21M sneller leegloopt dan zou moeten?
Als de batterij van uw Acer Iconia A11-21M tablet abnormaal snel leegloopt (ongeveer 1% per minuut), draait uw tablet op een oudere Android image-versie en moet deze worden bijgewerkt naar de nieuwe Android RV00RC07 afbeelding. Volg de onderstaande stappen voor instructies over het downloaden en installeren van de nieuwe versie van Android image op je tablet.
Schakel de tablet niet uit en haal de stekker niet uit het stopcontact tijdens de installatie.
Hoe download en installeer ik de image Android RV00RC07 op een Acer Iconia tablet?
- Sluit een voedingsadapter aan op je tablet.
- Open de Instellingen app op uw tablet door op het⚙ pictogram op de Home scherm. Je kunt het ook vinden in het menu Snelle instellingen of in de Apps lijst.
- Blader in het linkerdeelvenster naar beneden en tik op de knop Systeem tab.
- Zoek en tik in het rechterdeelvenster op Systeemupdates.
- Tik op Controleren op update.
- Je tablet zal nu controleren op updates. Dit proces kan even duren, afhankelijk van de bestandsgrootte en je netwerksnelheid.
- Als je tablet de update vindt, wordt automatisch gestart met het downloaden en installeren van de update.
- Om de update te voltooien, tikt u op Nu opnieuw opstarten. Je tablet zal opnieuw opstarten en de bijgewerkte Android image laden.
- Wanneer uw tablet aangeeft dat de update is gelukt, tikt u op OK.