-
Predator Extreme PES017 eScooter Aan/uit-knop
Waarvoor dient de rode knop op mijn Predator Extreme PES017 eScooter? Uw Predator Extreme PES017 eScooter heeft een rode knop aan de rechterkant van het frame. Raadpleeg de onderstaande foto ter referentie. Deze rode knop is de hoofdschakelaar waarmee u uw e-scooter in een niet-operationele staat kunt zetten. In deze staat…
-
De verlichting van uw Acer ebii e-bike bedienen
Hoe zet ik de verlichting van mijn Acer ebii e-bike aan en uit? Verlichtingssysteem Uw Acer ebii e-bike is rondom uitgerust met een verlichtingssysteem. Deze strategisch geplaatste verlichting aan de voor-, achterkant en zijkanten van uw e-bike vergroten uw zichtbaarheid en veiligheid op de weg. Zo weet iedereen op de weg…
-
Hoe u uw Acer ebii e-bike kunt updaten
Hoe kan ik de software van mijn Acer ebii e-bike updaten? Het updaten van de software van uw Acer ebii e-bike wanneer er een update beschikbaar is, is belangrijk omdat dit de prestaties van de Acer ebii e-bike kan verbeteren en softwareproblemen kan oplossen. U kunt de software van uw Acer ebii e-bike alleen updaten met…
-
Hoe u de batterij van uw Acer ebii e-bike verwijdert en plaatst
Hoe kan ik de batterij uit mijn Acer ebii e-bike verwijderen en/of plaatsen? De accu van uw Acer ebii e-bike is in het frame verwerkt en daarin veilig vergrendeld met een sleutel. Het is echter mogelijk dat u de batterij wilt verwijderen voor oplaadgemak of onderhoud. Om er zeker van te zijn dat het verwijderen en…
-
Uw Acer ebii e-bike aan- en uitzetten
Hoe kan ik mijn Acer ebii e-bike in- en uitschakelen? Er zijn 2 manieren om uw Acer ebii e-bike aan en uit te zetten: Met de knoppen op het stuur. Via de ebiiGO-app. De ebii e-bike aan- en uitzetten via de ebiiGO-app Voordat u de ebiiGO-app kunt gebruiken om uw Acer ebii e-bike aan en uit te zetten, moet u de ebiiGO-app…
-
Uw Acer ebii e-bike en de Acer ebiiGO-app koppelen en ontkoppelen
Hoe kan ik mijn Acer ebii e-bike koppelen/ontkoppelen met de ebiiGO-app? Na het downloaden, installeren en instellen van de Acer ebiiGO-app op uw mobiele apparaat moet u de ebiiGO-app verbinden met uw Acer ebii e-bike om toegang te krijgen tot alle gegevens, instellingen en functies van uw e-bike. Voor instructies over hoe…
-
Hoe u zich aan- en afmeldt bij de Acer ebiiGO-app
Hoe log ik in of uit bij de Acer ebiiGO-app? Na het downloaden, installeren en instellen van de Acer ebiiGO-app op uw mobiele apparaat blijft u ingelogd in de app voor snelle verbinding met uw Acer ebii e-bike. Als u om welke reden dan ook wordt afgemeld bij de app en u zich opnieuw moet aanmelden bij de app, volgt u de…
-
De Acer ebiiGO-app op uw smartapparaat installeren
Hoe kan ik de Acer ebiiGO-app op mijn smart device installeren en verbinden met mijn Acer ebii e-bike? De Acer ebiiGO-app maakt het beheren van uw Acer ebii e-bike eenvoudig en handig. Volg ritten, controleer de batterijstatus, pas instellingen aan vanaf uw smartphone en krijg toegang tot alle functies die zijn gemaakt…
-
De remblokken van uw Acer ebii e-bike vervangen
Kan ik de remblokken van mijn Acer ebii e-bike vervangen als deze versleten zijn? Wanneer de remblokken van uw Acer ebii e-bike versleten zijn, kunnen deze vervangen worden door Shimano EBP05SRXA remblokken. Deze remblokken zijn verkrijgbaar via een Shimano-dealer. U kunt een Shimano EBP05SRXA-remblokdealer vinden op…
-
Packing & Shipping Instructions for Your Acer eScooter Repair
The following instructions should be used if you are shipping your Acer eScooter to a service center, and you are located in the Pan American (PanAm) region. It is important to properly pack your eScooter if you need to ship it for repair. The instructions below will help ensure that your scooter is not damaged, and no…