Hoe kan ik de Acer ebiiGO-app op mijn smart device installeren en verbinden met mijn Acer ebii e-bike?
De Acer ebiiGO-app maakt het beheren van uw Acer ebii e-bike eenvoudig en handig. Volg ritten, controleer de batterijstatus, pas instellingen aan vanaf uw smartphone en krijg toegang tot alle functies die zijn gemaakt voor betere e-bike-ritten.
Voordat u de Acer ebiiGO-app kunt gebruiken, moet u:
- De Acer ebiiGO-app downloaden en installeren.
- De Acer ebiiGO-app uw rijgedrag laten analyseren.
- Een Acer ID aanmaken.
- Uw Acer ebiiGO-account activeren.
- De Acer ebiiGO-app koppelen aan uw Acer ebii e-bike.
Volg de onderstaande stappen voor instructies over het instellen van de Acer ebiiGO-app op uw smartapparaat.
1) Download en installeer de Acer ebiiGO-app
- Open de Google Play Store op uw mobiele Android-apparaat en zoek naar ebiiGO.
- Tik in de lijst met zoekresultaten op ebiiGO.
- Tik op de Installeren knop om de app op uw mobiele apparaat te installeren.
- Zodra de installatie is voltooid, verschijnt de ebiiGO app-pictogram in de lijst met apps op uw mobiele apparaat.
2) Laat de ebiiGO-app uw rijgedrag analyseren
- Tik op de ebiiGO app in de lijst met apps op uw mobiele apparaat om de app te openen.
- Tik op Nieuwe gebruiker.
- Tik op Start en volg de instructies op het scherm om de analyse van uw rijgedrag te voltooien. De resultaten worden gebruikt als de standaardinstellingen voor elektrische ondersteuning voor uw ebii.
- Wanneer de analyse is voltooid, gaat u verder met het registratieproces door op Registratie te tikken. U wordt doorgestuurd naar de Acer-website om een Acer ID aan te maken.
3) Maak een Acer ID aan
- Op de pagina voor het aanmaken van een Acer ID voert u de volgende persoonlijke gegevens in de bijbehorende velden in:
- Wachtwoord
- Bevestig nieuw wachtwoord
- Scroll naar beneden en ga verder door de volgende persoonlijke gegevens in de bijbehorende velden in te voeren en te selecteren:
- Voornaam
- Achternaam
- Regio/land
- Taal
- Voer de reCAPTCHA authenticatietest uit om te bevestigen dat u geen robot bent.
- Vink Ik heb de voorwaarden van het privacybeleid van Acer gelezen en ga hiermee akkoord aan. Als u dit niet aanvinkt, kan het registratieproces niet doorgaan.
- Haal het vinkje weg bij Ik ga ermee akkoord om nieuws en aanbiedingen van Acer te ontvangen, indien gewenst.
- Tik vervolgens op Aanmelden om uw Acer ID aan te maken. Er wordt een e-mail met een zescijferige verificatiecode naar u verzonden.
4) Activeer uw Acer ebiiGO-account
- Ga naar de activatie-e-mail die u heeft ontvangen en kopieer de zescijferige verificatiecode.
- Ga terug naar de ebiiGO-app en plak de zescijferige code in het aangegeven veld.
- Tik op Indienen om uw ebiiGO-account te verifiëren.
- U wordt nu naar het dashboard van de ebiiGO-app geleid.
5) Koppel de Acer ebiiGO-app aan uw Acer ebii e-bike
Voor gedetailleerde instructies over hoe u de ebiiGO-app koppelt aan uw Acer ebii e-bike, raadpleegt u Uw Acer ebii e-bike en de Acer ebiiGO-app koppelen en ontkoppelen.
Disclaimer: Schermafbeeldingen kunnen enigszins afwijken van wat u op uw scherm ziet.