-
Hoe u uw Acer eScooter-oplader correct in- en uitplugt
Als u de oplader van uw Acer ES Series 3 of 5 eScooter verkeerd aansluit en/of loskoppelt, kan dit ernstige schade aan de pinnen aan de binnenkant van de oplaadpoort en/of de stekker van de oplader veroorzaken. De onderstaande instructies leggen uit hoe u de lader van uw Acer ES Series 3 of 5 eScooter correct aansluit en…
-
Hoe u de serienummerbarcode en eSIM ICCID van uw Acer ebii e-bike verzamelt
Waar kan ik de serienummerbarcode en eSIM ICCID van mijn Acer ebii e-bike vinden? Het is sterk aan te raden om de barcode met het serienummer en eSIM ICCID-nummer van uw Acer ebii e-bike te verzamelen en te bewaren. Mogelijk hebt u beide nummers in de toekomst nodig, bijvoorbeeld voor service op locatie van uw e-bike. Deze…
-
Hoe u de ondersteuningsmodus op uw Acer ebii e-bike activeert/deactiveert
Kan ik de ondersteuningsmodus activeren om mijn Acer ebii e-bike vooruit te duwen/verplaatsen zonder dat ik hoef te trappen? Uw Acer ebii e-bike heeft een speciale functie genaamd Assistance Mode, waarmee u uw e-bike gemakkelijk kunt verplaatsen zonder trapkracht te gebruiken. In de assistentiemodus bereikt uw e-bike een…
-
Hoe u de elektrische ondersteuning op uw Acer ebii e-bike kunt verhogen/verlagen
Kan ik de elektrische trapondersteuning op mijn Acer ebii e-bike verhogen of verlagen? Uw Acer ebii e-bike is voorzien van ebiiAssist, een slim assistentiesysteem dat zich automatisch aanpast aan uw trapkracht, rijomstandigheden en het gewenste niveau van assistentie. Dit systeem leert in de loop van de tijd van uw…
-
Hoe u uw Acer ebii e-bike kunt vergrendelen/ontgrendelen via de ebiiGO-app
Hoe vergrendel en ontgrendel ik mijn Acer ebii e-bike met mijn smartphone? U kunt uw Acer ebii e-bike vergrendelen en ontgrendelen met uw smartphone. Deze functie werkt via het Bluetooth-signaal van uw smartphone en kan worden gebruikt binnen een bereik van maximaal 10 meter. Voordat u uw smartphone kunt gebruiken om uw…
-
Hoe u de automatische vergrendelings-/ontgrendelingsfunctie van uw Acer ebii e-bike in- en uitschakelt
Kan mijn Acer ebii e-bike automatisch worden vergrendeld en ontgrendeld? Uw Acer ebii e-bike heeft een automatische vergrendelings- en ontgrendelingsfunctie. Om deze functie volledig te kunnen gebruiken, moet u deze inschakelen in de ebiiGo-app op uw smartphone. Met deze functie ingeschakeld, wordt uw e-bike automatisch…
-
Hoe u de antidiefstalfunctie van uw Acer ebii e-bike in- en uitschakelt
Kan ik mijn Acer ebii e-bike tegen diefstal beschermen? Om uw Acer ebii e-bike te beschermen tegen diefstal, kunt u de Anti-diefstalbeveiligingsfunctie op uw smartphone inschakelen. Met deze functie ingeschakeld, kunt u uw e-bike vergrendelen en ontgrendelen met uw smartphone. Deze functie werkt via het Bluetooth-signaal…
-
Frame Number on Your Predator eNomad eBike
For easy identification, your Predator eNomad eBike is assigned a unique serial number at the time of manufacture. This serial number is also known as its frame number, and you can find it engraved on the underside of your e-bike frame, as well as embedded in a scannable QR code sticker. The number is comprised of 10…
-
Framenummer op uw Acer eUrban eBike
Waar kan ik het framenummer van mijn Acer eUrban eBike vinden? Voor eenvoudige identificatie krijgt uw Acer eUrban eBike bij de productie een uniek serienummer, bestaande uit 10 tekens: eerst twee letters, gevolgd door één cijfer, twee letters en dan weer vijf cijfers. Dit serienummer staat ook bekend als het framenummer,…
-
Framenummer op uw Acer ebii eBike
Waar kan ik het framenummer op mijn Acer ebii ebike vinden? Tijdens de productie krijgt uw Acer ebii eBike een uniek serienummer, bestaande uit 9 tekens (één letter gevolgd door acht cijfers) voor eenvoudige identificatie. Dit serienummer, ook wel framenummer genoemd, is op de onderkant van het frame van uw e-bike…