Hoe vergrendel en ontgrendel ik mijn Acer ebii e-bike met mijn smartphone?
U kunt uw Acer ebii e-bike vergrendelen en ontgrendelen met uw smartphone. Deze functie werkt via het Bluetooth-signaal van uw smartphone en kan worden gebruikt binnen een bereik van maximaal 10 meter.
Voordat u uw smartphone kunt gebruiken om uw e-bike te vergrendelen en ontgrendelen, moet u de ebiiGO-app installeren en de antidiefstalbeveiliging op uw smartphone inschakelen. Raadpleeg voor instructiesHoe u de antidiefstalfunctie van uw Acer ebii e-bike in- en uitschakelt.
Wanneer u de antidiefstalbeveiliging op uw smartphone hebt ingeschakeld, kunt u uw smartphone gebruiken om uw e-bike te vergrendelen en ontgrendelen. Volg de onderstaande stappen voor instructies over het vergrendelen en ontgrendelen van uw Acer ebii e-bike met uw smartphone.
Hoe je de ebiiGO-app gebruikt om de Acer ebii e-bike te vergrendelen en ontgrendelen
- Open deebiiGO-appop uw smartphone (opnieuw) door op de app te tikken.
- Zoek in het ebiiGO-appdashboard de kleine cirkel aan de rechterkant van de grote cirkel met het ebii-icoon.
- Klik op de kleine cirkel om uw Acer ebii e-bike te vergrendelen of ontgrendelen.
- Sleutelpictogram – uw e-bike is vergrendeld.
- Open slotpictogram – uw e-bike is ontgrendeld.
Vrijwaring:Schermafbeeldingen kunnen enigszins afwijken van wat u op uw scherm ziet.