-
Ouderlijk toezicht instellen op uw Acer Predator Connect W6
Kan ik de toegang tot specifieke websites of webdiensten blokkeren op mijn Acer Predator Connect W6?Als u de toegang tot specifieke websites of webservices op uw Acer Predator Connect W6 wilt blokkeren, kunt u hiervoor de functie Ouderlijk toezicht gebruiken. Zie hieronder voor instructies over het instellen van Ouderlijk…
-
Hoe de nachtmodus in te schakelen op uw Acer Predator Connect W6
Kan ik de hoofd-LED van mijn Acer Predator Connect W6 dimmen?Misschien wilt u de hoofd-LED van uw Acer Predator Connect W6 wat dimmen, bijvoorbeeld 's avonds of 's nachts. In dat geval kunt u de nachtmodus inschakelen. Wanneer u de nachtmodus activeert, zal de hoofd-LED aan en uit gaan in plaats van continu te branden. Zie…
-
Hoe past u de apparaatprioritering van uw Acer Predator Connect W6 aan?
Hoe kan ik de prioriteit van mijn Acer Predator Connect W6 wijzigen?Volg de onderstaande stappen om de prioriteringsmodus van uw Acer Predator Connect X5 in te stellen op apparaatprioriteit. Sluit een LAN-kabel aan op een van de LAN-poorten van de Predator Connect W6 (of maak verbinding via Wi-Fi).Open een internetbrowser…
-
Hoe werkt u de softwareversie van uw Acer Predator Connect W6 bij?
Hoe kan ik de softwareversie van mijn Acer Predator Connect W6 bijwerken?Volg de onderstaande stappen om op uw Acer Predator Connect W6 te controleren op software-updates en deze te installeren. Sluit een LAN-kabel aan op een van de LAN-poorten van de Predator Connect W6 (of maak verbinding via Wi-Fi).Open een…
-
Hoe controleert u de softwareversie van uw Acer Predator Connect W6?
Hoe kan ik de huidige softwareversie van mijn Acer Predator Connect W6 controleren?Volg de onderstaande stappen om te controleren op software-updates op uw Acer Predator Connect W6. Sluit een LAN-kabel aan op een van de LAN-poorten van de Predator Connect W6 (of maak verbinding via Wi-Fi).Open een internetbrowser op uw…
-
Kan de 6 GHz band niet detecteren op uw Acer Predator Connect W6
Waarom zie ik de 6 GHz band niet op mijn Acer Predator Connect W6?Er zijn twee redenen waarom u de 6 GHz band niet ziet op uw Acer Predator Connect W6. 1) Apparaat ondersteunt geen 6 GhzOm de 6GHz-band te zien, moet u een apparaat hebben dat Wi-Fi 6E (6^GHz) ondersteunt. Als een apparaat Wi-Fi 6E niet ondersteunt, ziet u…
-
De locatie van het serienummer of SNID op uw Acer Predator Connect W6
Waar kan ik het serienummer of SNID van mijn Acer Predator Connect W6 vinden?Het serienummer en de SNID van de Predator Connect W6 zijn te vinden op een sticker aan de onderkant van het apparaat. Zie de afbeelding hieronder ter referentie.
-
De plaats van het standaardwachtwoord voor het draadloze netwerk op uw Acer Predator Connect W6
Waar kan ik het standaard Wi-Fi wachtwoord van mijn Acer Predator Connect W6 vinden? Het standaard wachtwoord voor het draadloze netwerk vindt u op een sticker aan de onderkant van uw Acer Predator Connect W6. Zie de onderstaande afbeelding ter referentie.
-
De locatie van de standaard netwerk-SSID op uw Acer Predator Connect W6
Waar vind ik de standaard netwerk SSID van mijn Acer Predator Connect W6?De standaard SSID voor het draadloze netwerk vindt u op een sticker aan de onderkant van uw Acer Predator Connect W6. Zie de onderstaande afbeelding ter referentie.
-
De plaats van het standaard beheerderswachtwoord op uw Acer Predator Connect W6
Waar kan ik het standaard beheerderswachtwoord van mijn Acer Predator Connect W6 vinden?Het standaard beheerderswachtwoord vindt u op een sticker aan de onderkant van uw Acer Predator Connect W6. Zie de afbeelding hieronder ter referentie. Let op: Om veiligheidsredenen moet u het standaard beheerderswachtwoord wijzigen na…