-
Predator Connect W6 Maximaal aantal aangesloten draadloze apparaten
Hoeveel draadloze apparaten kan ik verbinden met mijn Predator Connect W6? Verbind tot 512 apparaten Je kunt tot 512 Wi-Fi-apparaten aansluiten op je Predator Connect W6. Het aansluiten van een groot aantal Wi-Fi-apparaten op uw Predator Connect W6-router kan de prestaties echter beïnvloeden. Hoe meer apparaten u aansluit,…
-
Geluid afkomstig van de Predator Connect W6
Kan het geluid van mijn Predator Connect W6 router afkomstig zijn van de ventilator? Router zonder ventilator De Predator Connect W6 router is een router zonder ventilator. Dit betekent dat de router niet wordt gekoeld met een ventilator (actieve koeling), maar via warmtegeleidende metalen/vinnen (passieve koeling).…
-
Je Predator Connect W6 aan de muur bevestigen
Kan ik mijn Predator Connect W6 aan de muur bevestigen? Je kunt de Predator Connect W6 router eenvoudig bevestigen aan een muur of een ander verticaal oppervlak, zoals de zijkant van een kast of een kast. De Predator Connect W6 heeft 2 gaten aan de onderkant, waardoor je hem aan elke muur kunt hangen. Zorg ervoor dat je de…
-
Predator Connect W6 Router can Receive Over-the-Air Firmware Updates to Improve Security
Your Predator Connect Router can automatically receive new firmware updates as they become available. This helps ensure your router is up to date with the latest software that provides the best security. If you have an update available for your device, you will be notified when you log into your router dashboard. You can…
-
Predator Connect W6-router gebruiken met NAS
Kan ik een NAS via de 2,5 Gbps Ethernetpoort aansluiten op mijn Predator Connect W6 router en deze gebruiken als 4K streaming server? Netwerkopslag Een NAS (Network-Attached Storage) is een opslagapparaat dat je aansluit op je netwerk om gegevens op te slaan en te openen via alle apparaten die zijn aangesloten op je…
-
Predator W6 IPv6-verbinding instellen
Kan ik een IPv6-verbinding instellen op mijn Predator Connect W6? IPv6 (Internet Protocol Version 6) is een netwerklaagprotocol dat communicatie en gegevensoverdracht via het netwerk mogelijk maakt. IPv6 werd in 1998 geïntroduceerd met als doel het IPv4 protocol in de toekomst te vervangen. IPv6 zal je internetverbinding…
-
Je Predator Connect W6 als brug gebruiken
Moet ik de modem/router die door mijn internetprovider is geïnstalleerd vervangen door mijn Predator Connect W6? Als je al een modem/router hebt die door je internetprovider (ISP) is geïnstalleerd, kun je in plaats van je ISP-router te vervangen door je Predator Connect W6, je Predator Connect W6-router instellen als…
-
Automatische kanaalselectie (ACS) functie van uw Predator Connect W6
Kan mijn Predator Connect W6 automatisch het beste/minst overbelaste kanaal selecteren? De Automatic Channel Selection (ACS) functie helpt de Predator Connect W6 router automatisch het minst drukke kanaal te selecteren telkens als het systeem opstart en zorgt ervoor dat altijd het beste kanaal wordt geselecteerd. De…
-
Predator Connect W6 Router Firmware-verbeteringen en wijzigingslogboek
Acer brengt periodiek firmware-updates uit voor de Predator Connect W6-router om de functies te helpen verbeteren en de beveiliging te verhogen. Zorg ervoor dat u de nieuwste firmware voor uw apparaat gebruikt en update deze als u niet over de nieuwste versie beschikt. Instructies voor het controleren en bijwerken van uw…
-
Waarom vraagt het Predator Connect W6 webportaal om het wachtwoord vaak te veranderen?
Als u in het webportaal op het menu SYSTEM klikt, lijkt de toepassing te vragen om uw wachtwoord bij te werken, omdat de optie Aanmeldingswachtwoord het eerste menu-item is. In werkelijkheid vraagt de toepassing niet om het wachtwoord bij te werken. Acer zal eraan werken om in toekomstige firmware-updates het eerste…