-
Predator W6 IPv6-verbinding instellen
Kan ik een IPv6-verbinding instellen op mijn Predator Connect W6?IPv6 (Internet Protocol Version 6) is een netwerklaagprotocol dat communicatie en gegevensoverdracht via het netwerk mogelijk maakt. IPv6 werd in 1998 geïntroduceerd met als doel het IPv4 protocol in de toekomst te vervangen. IPv6 zal je internetverbinding…
-
Je Predator Connect W6 als brug gebruiken
Moet ik de modem/router die door mijn internetprovider is geïnstalleerd vervangen door mijn Predator Connect W6? Als je al een modem/router hebt die door je internetprovider (ISP) is geïnstalleerd, kun je in plaats van je ISP-router te vervangen door je Predator Connect W6, je Predator Connect W6-router instellen als…
-
Automatische kanaalselectie (ACS) functie van uw Predator Connect W6
Kan mijn Predator Connect W6 automatisch het beste/minst overbelaste kanaal selecteren?De Automatic Channel Selection (ACS) functie helpt de Predator Connect W6 router automatisch het minst drukke kanaal te selecteren telkens als het systeem opstart en zorgt ervoor dat altijd het beste kanaal wordt geselecteerd. De…
-
Predator Connect W6 Router Firmware-verbeteringen en wijzigingslogboek
Acer brengt periodiek firmware-updates uit voor de Predator Connect W6-router om de functies te helpen verbeteren en de beveiliging te verhogen. Zorg ervoor dat u de nieuwste firmware voor uw apparaat gebruikt en update deze als u niet over de nieuwste versie beschikt. Instructies voor het controleren en bijwerken van uw…
-
Waarom vraagt het Predator Connect W6 webportaal om het wachtwoord vaak te veranderen?
Als u in het webportaal op het menu SYSTEM klikt, lijkt de toepassing te vragen om uw wachtwoord bij te werken, omdat de optie Aanmeldingswachtwoord het eerste menu-item is. In werkelijkheid vraagt de toepassing niet om het wachtwoord bij te werken. Acer zal eraan werken om in toekomstige firmware-updates het eerste…
-
Zoek het serienummer op de Acer Halo Swing.
Waar vind ik het serienummer van mijn Acer Halo Swing Smart Speaker?Uw Acer Halo Swing heeft een serienummer van 22 tekens waarmee u uw product kunt identificeren voor garantie- en ondersteuningsdoeleinden. Het serienummer bevindt zich onder de streepjescode aan de onderkant van de slimme luidspreker, zoals op de…
-
Hoe de Acer Halo Swing Smart Speaker te resetten
U kunt uw Halo Swing smart speaker eenvoudig resetten met slechts een druk op een paar knoppen. Zodra uw apparaat is gereset, worden de software en instellingen teruggezet naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen. Gebruik de onderstaande instructies om je smart speaker te resetten. Druk op de Vermogen knop aan de…
-
Predator Connect W6 Bandwidth Configuration within Hybrid QoS
Can I manually set the bandwidth within Hybrid QoS for my Acer Predator Connect W6? Bandwidth configuration of your Predator Connect W6 allows you to set up and control priorities of upload/download network bandwidth, and the Hybrid QoS (Quality of Service) feature will reserve this bandwidth according to the weighted…
-
Ouderlijk toezicht instellen op uw Acer Predator Connect W6
Kan ik de toegang tot specifieke websites of webdiensten blokkeren op mijn Acer Predator Connect W6?Als u de toegang tot specifieke websites of webservices op uw Acer Predator Connect W6 wilt blokkeren, kunt u hiervoor de functie Ouderlijk toezicht gebruiken. Zie hieronder voor instructies over het instellen van Ouderlijk…
-
Hoe de nachtmodus in te schakelen op uw Acer Predator Connect W6
Kan ik de hoofd-LED van mijn Acer Predator Connect W6 dimmen?Misschien wilt u de hoofd-LED van uw Acer Predator Connect W6 wat dimmen, bijvoorbeeld 's avonds of 's nachts. In dat geval kunt u de nachtmodus inschakelen. Wanneer u de nachtmodus activeert, zal de hoofd-LED aan en uit gaan in plaats van continu te branden. Zie…