no sound in my Laptop/pas de son dans mon ordinateur portable
suddenly the sound disappears
Réponses
-
Quel est le modèle exact de l'ordinateur portable? Exemple an515-51-75kz. En outre, le même problème se produit-il lors du redémarrage de la batterie?Avez-vous essayé de désactiver le démarrage rapide dans les options d'alimentation?Oi! Eu não sou sou a cortana! Mas estou aqui para ajudar! Hi! I'm not the cortana! But I'm here to help!
Se você gostou da minha resposta, marque como solução clicando em sim! If you liked my answer, mark it as a solution by clicking on yes!
Aceite somente a resposta que ajudou a solucionar o seu problema! Please accept only the response that helped to solve your problem!
Detection tool click here to find the serial number or partnumber of your model!
egydiocoelho Trailblazer
ProductKey clique aqui para descobrir o serial do windows! click here to discover the windows serial!
Para usuários da comunidade inglesa, espanhola, francesa e alemã, usarei o google tradutor!0 -
ammarhdaifeh said:suddenly the sound disappears
suddenly the sound disappears
hi, thank u for the answer, how can I disable fast startup in power options? my laptop model is SF314-41
Message traduit :
salut, merci pour la réponse, comment puis-je désactiver le démarrage rapide dans les options d'alimentation ? le modèle de mon ordinateuir portable est le SF314-41
(Message traduit par Acer-Laura)0 -
check here/ Vérifiez ici :
Oi! Eu não sou sou a cortana! Mas estou aqui para ajudar! Hi! I'm not the cortana! But I'm here to help!
Se você gostou da minha resposta, marque como solução clicando em sim! If you liked my answer, mark it as a solution by clicking on yes!
Aceite somente a resposta que ajudou a solucionar o seu problema! Please accept only the response that helped to solve your problem!
Detection tool click here to find the serial number or partnumber of your model!
egydiocoelho Trailblazer
ProductKey clique aqui para descobrir o serial do windows! click here to discover the windows serial!
Para usuários da comunidade inglesa, espanhola, francesa e alemã, usarei o google tradutor!1