bonjour,impossible activé le tunner TV de mon Acer Aspire Z5101 avec windows 8,demande assistance, m

bouteloup1
bouteloup1 Member Posts: 1 New User

Depuis une réinitialisation de mon pc tout en un Acer Aspire Z5101 il m'est impossible de réactivé le tunner TV sur celui-ci, le message suivant s'affiche: Impossible de detecté le tuner tv, vérifié vos connections du tunner. Voila maintenant plusieurs jours que je galère, même le support Acer (en Tunisie) n'as pas sut répondre. Aidez moi, merci

Answers

• Phil-3
    Phil-3 Member Posts: 1,181 Seasoned Practitioner WiFi Icon

Hello bouteloup1,

We are happy you have joined the Acer Support Forums. Although we are a global community serving many different countries, we ask that you post your messages in English.

Not only will this provide a more consistent experience for our members so all can benefit, but it will also allow our members to provide a quicker, more accurate response to your issue.

Thank you in advance for helping to make our community a productive experience for everyone.

• Yves
    Yves Member Posts: 2 New User

Bonjour,

J'ai eu le meme pb, résolue en reinstalant le pilotepour windows7 depuis le site ACER.

Helo,

I'v got the same trouble, resolve by instalation of the driver for Windows7  found on ACR web.

This discussion has been closed.