Acer Aspire A315-55G-59XE

Miran58
Miran58 Member Posts: 7

Tinkerer

edited October 2023 in 2020 Archives
Mijn laptop start niet meer op. Als ik de laptop aanzet, krijg ik een blauw scherm, met de melding critical process died. Ik heb alle mogelijk optie’s plus de geavanceerde optie’s geprobeerd, maar niks werkt. Als enigste kan ik nog bij de opdrachtpromt komen, maar zou niet weten wat ik daar moet intypen om maar in de laptop te komen. Opstarten via USB lukt ook niet, wou Windows er opnieuw opzetten, maar dat lukt dus ook niet. Toen de laptop het nog wel deed, (is 23-3-2020) nieuw aangeschaft, werkte na het installeren van 2 programma’s het zoekveld onderin de taakbalk niet meer net als de picto’s. Vervolgens heb ik die programma verwijderd en een herstel uit gevoerd. Ik heb in de opdrachtpromt daarna of daarvoor nog wel een keer iets ingevoerd, wat ook zou kunnen helpen om het zoekveld weer werkend te krijgen. Weet alleen niet meer wat ik daar heb ingevoerd, maar ik heb de laptop verder goed werkend uitgezet. En 2 dagen daarna weer aan willen zetten, maar nu zit ik dus met dat blauwe scherm waar ik niet verder mee kom. Is er iemand die mij misschien verder zou kunnen helpen??????
Gr, Miran58