Aspire U5-710 Camera

godwyns
godwyns Member Posts: 2 New User
edited March 1 in 2018 Archives

Bought an Aspire U5-710 two weeks ago which came with Windows 10 Home pre-installed and working perfect. However, I upgraded it to Windows 10 Pro 2 days later; this was completed by Microsoft itself as my original Product-Key would not work and Microsoft had to use another. Since the upgrade however, the intel cameras would not work but gives me error code: 0xA00F4271(0xC00D3704). On checking, the drivers for the camera are working perfectly and even when I reinstalled them, they report to work ok. However, camer does not start nor can skype or anything else use it. Any suggestion/solution would be highly appreciated. Godwyns (new here)

Answers

  • godwyns
    godwyns Member Posts: 2 New User
  • Edar
    Edar Member Posts: 1 New User
    Noch door Acer (F200) , Intel, Sonix, noch door Microsoft wordt een oplossing geboden. Welke driver je ook installeert het werkt niet. Of de camera kan niet gevonden worden, of de camera is al in gebruik bij een andere applicatie. Het internet barst van de klachten. Ik ben maanden bezig geweest met alle zg. oplossingen toe te passen zonder resultaat. Microsoft sloopt met zijn updates alle functionaliteit van de pc. Acer opperde in maart 2017 om de pc ter reparatie aan te bieden, was toen een paar weken oud. Heb destijds de drivers van HP geïnstalleerd welke een jaar hebben gewerkt. Terugzetten van die drivers helpt OOK niet meer. Je koopt een dure Acer met Intel 3D realsense camera, waarvan de hardware kennelijk al is verouderd bij de aflevering, en niemand neemt de verantwoordelijkheid. Intel heeft zijn support lang geleden beëindigd voor de F200. Lekker makkelijk. Voor mij nooit meer een ACER want op support/updates kun je niet rekenen.