info

Marcello77
Marcello77 Member Beiträge: 1 New User
bearbeitet Mai 2021 in Aspire
I can speak english. But in this I prefer to type Dutch ore Neterlands. And I hop incase some one does not understand. That the person will ike to put my message on trancelator. Iff you react you can do it in english. Nu het komende. En dit is werkelijk een dik probleem en hoop dat iemand me van informatie kan voorzien. Waar ik zelfs een belonin voor aan wil bieden. Dat dan wel al er bewijs is om het komende op te lossen. Ik zal situatie zo goed mogelijk proberen te om schrijven 7 jaar geleden hersenbloeding op 4 plaatsen ontvangen. Waar menige misbruik van situatie maakt na ongeval heb ik zo en zo de eerste 2 jaar echt dik moeten revallideren. Alleen al berijpbaar Nederlands te leren praten, lopen enz. Met andere woorden dus compleet de weg kwijt waar ik niet eens alcohol of wt dan ook voor nodig had. d.m.v berichten per mail. word ik er van op de hoogte gesteld dat er bestellinen zijn edaan ik krijg dan dus ook track and trace , aflever adressen enz dit van verschillende verzend maatschappijen. Zoals UPS, DHL postnl enz. Die allemaal hun eien manier hebben om een bestelling na te gaan. Kort om erg veel bestellinen die 1 ik totaal niet doe 2 Ik nooit ontvang. Dit kan aan verschillende moelijkheden liggen waar ik er 1 van zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid van denk is ik heb al lang geleden een acer labtop ehad. Ja verkocht wegens dat ik een nieuwe haalde. Ik verkocht die niet aan een prive persoon. Nee echt aan een computer bedrijf. Dus ga ik er van uit dat het gene wat ik er van eevens niet van af kon halen. Dat dat bedrijf dat gewoon correct doet en ik tot zo ver vertrouw. Nu al deze dingen aan de ang zijn sluit ik geen mogelijkheid meer uit dus wil ik vragen 1 Heeft er iemand kennis van om geschiedenis te achterhalen van destijd verkochte acer product. dit idm met gegevens waar dat is gedaan dus welke adres gegevens. Ik sta op verschillende locaties getraceerd. Ik krijg die geevens niet voor niets de meest dicht bij zijnde komt ver over een met mijn woonplaats. Maar verstrekt niet wekelijk de plaats poscode kan hij vinden. straat er los van kan hij ook vinden. Maar om de complete egevens dud monsieur lelystraat 1 5142 AH, terwijl dat eingelijk echt het adres moet zij Ir. Lelystraat 1 5142 AM Waalwijk. Dus maar een klein verschil. Dit aat wekelijk om een vermogen tot ver ver over duizende euros, dus dat zijn geen thaise batjes Foto 1 kn je zien het trace nr van post nl. Maar is onvindbaar omdat post nl ook eevens vraad waar het naar verzonden zou moeten zijn. Dat kan ik dus  niet invullen. foto 2 I van bestelde labtop. Maar 1 Microsoft zet dat ik dat product ewonnen had. Fout ik kan meer  dan enoeg aan geven dat ik 1100 op mijn microsoft account had staan en dat product daar ook van af is geschreven. Dus in mijn oen totaal niet gewonnen. dhl leverde dat din Mocht U denken dat ik me eigen moest leentimeren nee fout voordat ik me zin helemaal had uitgesproken was hij al we. Kort om stel dat hij aan de verkeerde deur zou staan. Ondertussen ga ik bij microsoft op find my divice dan eeft hij werkelijk minstens 3 verschillende adressen aan. Met het apparte 1 alle tijden komen op max 5 min na verschil dat accu volume precies het zelfde is. Ik hoop dat U daar al uit op kan halen dathet totaal niet in orde is. Politie???? dat schijnd letterlijk totaal een preoritijd te hebben. plus ze hebben het veeeeel te druk. Graag hoor of zie ik hier een positive reactie op dit op tel 


+31644048557  dit kan ook per mail maar bestaat kans groot dat het me kan ontaan mdlmontage@gmail.com in de hoop op een positive reactie afz gr Marcello de Leijer

Antworten

  • JackE
    JackE ACE Beiträge: 44,330 Trailblazer
    Sorry. U heeft op een ACER-forum gepost voor ACER-gebruikers zoals u. We kunnen alleen assistentie verlenen bij ACER-software en hardwareproblemen. Wij zijn geen werknemers, contractanten of expediteurs van UPS, DHL of ACER die u kunnen helpen met het soort problemen dat u lijkt te hebben. U moet rechtstreeks met UPS zaken doen.

    Sorry. You have posted to an ACER forum for ACER users just like you. We only can assist on ACER software and hardware problems. We are neither UPS, DHL or ACER employees,  contractors or shipping representatives that can assist with the kind of issues you seem to have. You must deal directly with UPS.



    Jack E/NJ