Triton 900 release date

Player1103
Player1103 Member Beiträge: 1 New User
bearbeitet April 2023 in 2019 Archiv
So it's almost end of march and I can find nothing except the price, specs and that it'll be released in march. I once saw something about 15th march but that got deleted. Does anyone have more infos than me (maybe i'm just really bad) ? Or maybe it's because i'm mainly focusing on europe but still...the only "useful" info that i could find was a review on youtube
Please help

Antworten

  • Cyriix
    Cyriix ACE Beiträge: 4,665 Pathfinder
    Moinsen Player1103,

    zum Releasedate kann ich zwar auch nicht viel sagen, aber Technische Spezifikationen solltest du bei Acer Erfahren können.

    Habe dort mal bezüglich des Datums gefragt, aber mir konnte auch nicht gesagt werden wann er auf dem Markt erscheinen wird.

    Mfg,
    Cyriix
  • KinxChrom
    KinxChrom Member Beiträge: 40 Devotee WiFi Icon
    bearbeitet März 2019
    Hi Player1103,

    The Acer Predator Triton 900 is actaly avallabile, But only in the UK so i think it dont take so much time anymore until its released in the EU. So here is a website were you can buy in the UK (https://siliconnerd.com/product/acer-predator-triton-900/) it cost £3,129.00 (4.081,47 US-Dollar)

    Good Luck 

    KinxChrom
  • KinxChrom
    KinxChrom Member Beiträge: 40 Devotee WiFi Icon
    And the Specs.
    -Core i7 (dont know what Gen but i think it would be 8th Gen)
    -
    GeForce RTX 2080
    -
    4K IPS display with NVIDIA G-SYNC 
    -
    NVMe PCIe RAID 0 SSDs, and up to 32GB DDR4 memory

    Thats anything i could find on Specs but i hope it will help you.

    Good Luck

    KinxChrom
  • Kno63
    Kno63 ACE Beiträge: 15,260 Trailblazer
    bearbeitet März 2019
    @KinxChrom : Sadly the Predator Triton 900 still isn't available, even in the UK. At the website  of "siliconnerd" you find this info:
    "Will be available for sale in March. Please bookmark and check this page for pre-order information. Orders will not be fulfilled at this time."
    Übersetzt: "Wird im März zum Verkauf angeboten. Bitte setzen Sie ein Lesezeichen und überprüfen Sie diese Seite auf Informationen zur Vorbestellung. Bestellungen werden zu diesem Zeitpunkt nicht angenommen."
    Der Rechner  ist also auch dort nicht nur noch nicht erhältlich, sondern kann noch nicht mal vorbestellt werden. Es wurde ja überall auf das "Release Datum März" verwiesen, aber der ist ja nun vorbei.
    @Player1103: Hoffen wir also  auf den April! ;-)
    Gruß
    Jochen

    "There's more to the picture than meets the eye ..."
     _______________________________________________
    Bitte bei der hilfreichsten Antwort die Markierung als Lösung nicht vergessen; du hilfst damit anderen, die das selbe Problem haben!
    "Likes"? Warum nicht! ;-)
    _____________________________________________
    Ich bin kein Acer Mitarbeiter!  :-)

  • burroughs3k
    burroughs3k Member Beiträge: 11

    Tinkerer

    bearbeitet April 2019
    Ich warte auch schon seit ewigen Zeiten.
    Von Notebooksbooksbilliger.de habe ich die Info, dass erst in der 18.KW geliefert werden kann (Anfang Mai). Ich war einer der wenigen die noch vorbestellen konnten. Mittlerweile ist das Triton 900 hier schon als ausverkauft markiert:
    https://www.notebooksbilliger.de/acer+predator+triton+900+gaming+notebook/eqsqid/91e49e37-ea59-41a4-ba3b-19c2f34ac8a7