- 
Acer Series 3 en Series 5 eScooters kunnen snelheid weergeven in Mph of km/h
Waarom geeft mijn Acer eScooter de verkeerde snelheid weer? Acer Series 3 en Series 5 eScooters kunnen de aangegeven snelheid weergeven in Mph (mijl per uur) of km/h (kilometer per uur). Als de aflezing van de snelheidsmeter niet overeenkomt met de waargenomen snelheid tijdens het rijden, kunt u de instelling van de… 
- 
De AES013 en AES015 eScooter in- en uitvouwen
Acer ES serie 3 en ES serie 5 eScooters zijn zeer draagbaar en gemakkelijk in enkele seconden op te vouwen om mee te nemen of op te bergen. Gebruik de instructies en het diagram hieronder om je step in en uit te klappen. De Acer eScooter opvouwenDruk op de ontgrendelknop aan het einde van de vouwhendel om deze te… 
- 
De Acer AES013 en AES015 eScooter opladen
Acer ES serie 3 en ES serie 5 eScooters zijn ontworpen om snel en gemakkelijk op te laden met behulp van de meegeleverde oplaadadapter. Uw eScooter zou in minder dan 4 uur volledig opgeladen moeten zijn. Zodra uw eScooter is opgeladen, raden wij u aan de oplaadkabel los te koppelen om de levensduur van uw accu te… 
- 
Hoe de Acer EKinekt Bike Desk instellen en gebruiken
Met de Acer eKinekt BD 3 kunt u trainen terwijl u werkt door de kinetische energie van het trappen te gebruiken om de machine aan te drijven en apparaten op te laden. Het LCD-scherm en een bijbehorende smartphone-app bieden informatie om u te helpen uw vooruitgang te volgen tijdens trainingsregimes of werkperiodes. U kunt… 
- 
Vind het serienummer op Acer eScooters
Waar kan ik het serienummer of SNID-nummer vinden op mijn Acer eScooter? Uw Acer eScooter heeft een serienummer van 22 tekens waarmee u uw product kunt identificeren voor garantie- en ondersteuningsdoeleinden. Het serienummerlabel bevindt zich op de voorste stuurbuis en het scooterdek zoals te zien is in de afbeelding…