-
Waarschuwingsscherm voor lage batterijspanning op Acer eKinekt Bike Desk
Hoe verwijder ik de waarschuwing dat de batterij bijna leeg is op mijn Acer eKinekt Bike Desk? Terwijl u op uw Acer eKinekt Bike Desk fietst, kunt u op het display een waarschuwing tegenkomen dat de batterij bijna leeg is (zie onderstaande afbeelding) en het lijkt alsof de batterij niet wordt opgeladen. De eKinekt geeft de…
-
E-Lock-functie op uw Acer AES015 eScooter
Hoe werkt de elektrische slotfunctie van mijn Acer AES015 eScooter? Uw Acer AES015 eScooter heeft een elektrische vergrendelingsfunctie; perfect voor als je snel een winkel binnen moet rennen en je eScooter buiten moet laten staan. U kunt de e-lock-functie activeren via de Acer Electric Scooter Series 5-app. De verbinding…
-
Hoe u de Acer Electric Scooter Series 5-app op uw smartphone installeert
Hoe kan ik de Acer Electric Scooter Series 5-app op mijn smartphone installeren en verbinden met mijn Acer AES015 eScooter? Als je wiltgebruik de Acer Electric Scooter Series 5-app om uw Acer AES015 eScooter te vergrendelen en ontgrendelen of de batterijstatus of het resterende vermogen in realtime controleren, moet u…
-
Hoe u uw Acer eKinekt App-gebruikersprofiel kunt instellen of bewerken
Hoe kan ik mijn gebruikersprofiel instellen of bewerken in de Acer eKinekt-app? U kunt de Acer eKinekt-app personaliseren door persoonlijke gegevens in uw gebruikersprofiel in te voeren. De Acer eKinekt-app gebruikt uw persoonlijke gegevens om bijvoorbeeld het aantal verbrande calorieën te berekenen op basis van uw…
-
Hoe u uw CO2-voetafdrukgegevens kunt bekijken in de Acer eKinekt-app
Waar kan ik de statistieken van mijn ecologische voetafdruk bekijken in de Acer eKinekt-app? Terwijl u op uw Acer eKinekt Bike Desk trapt, kunt u uw mobiele apparaten opladen met de energie die u opwekt. Het opwekken van uw eigen energie voor uw mobiele apparaten heeft een positief effect op uw ecologische voetafdruk. De…
-
Hoe u de versie van uw Acer eKinekt-app kunt controleren
Mogelijk moet u controleren welke versie van de Acer eKinekt-app op uw smartapparaat is geïnstalleerd. De onderstaande stappen leiden u naar waar u het versienummer kunt vinden in de Acer eKinekt-app. Zorg ervoor dat de begeleidende eKinekt-app op uw mobiele apparaat is geïnstalleerd en dat de installatie is voltooid. Voor…
-
Hoe u uw dagelijkse prestaties kunt bekijken in de Acer eKinekt-app
Waar kan ik de gegevens van mijn training zien in de Acer eKinekt-app? De Acer eKinekt-app toont u niet alleen de prestatiestatus van uw huidige training, maar u kunt ook uw dagelijkse prestaties volgen en bekijken. De app toont u het totaal van al uw trap- en trainingssessies op uw Acer eKinekt Bike Desk gedurende de dag.…
-
Hoe u uw prestatiegeschiedenis kunt bekijken in de Acer eKinekt-app
Houdt de Acer eKinekt-app de geschiedenis van mijn trainingen bij? Naast uw dagelijkse prestaties houdt de Acer eKinekt-app ook de geschiedenis van uw trainingen bij. U kunt uw prestatiegegevens bekijken in wekelijkse, maandelijkse of jaarlijkse statistieken, gevisualiseerd in grafieken, zodat u eenvoudig uw wekelijkse,…
-
Hoe u de weergegeven rijparameters in de Acer eKinekt-app kunt wijzigen
Kan ik andere rijparameters weergeven in de Acer eKinekt-app? Standaard geeft het dashboard van de Acer eKinekt-app niet alleen de huidige snelheid en weerstandsniveau van uw trainingssessie weer. Deze zogenaamde rijparameters kunt u naar wens aanpassen. Indien u dit wenst, volgt u onderstaande stappen. Hoe u de…
-
Hoe u uw prestatiestatus kunt bekijken in de Acer eKinekt-app
Waar kan ik mijn prestatiestatus zien in de Acer eKinekt-app? U kunt de Acer eKinekt-app gebruiken om de prestatiestatus van uw huidige training bij te houden. Raadpleeg de onderstaande stappen om uw prestatiestatus te bekijken. Hoe u uw huidige prestatiestatus kunt bekijken in de Acer eKinekt-app Zorg ervoor dat de…