-
Kan ik VLAN instellen op de Predator Connect W6 router?
Nee, u kunt geen VLAN instellen op de Predator Connect W6 router.
-
Hoe Wi-Fi Meshing instellen op uw Predator Connect W6-routers
Kan ik Wi-Fi meshing instellen op mijn Predator Connect W6 router? Predator Connect W6-routers ondersteunen meshing waarmee je de dekking van je netwerk kunt uitbreiden. Bij mesh-netwerken worden meerdere routers met elkaar verbonden om een netwerk te creëren dat een groter gebied bestrijkt en een betere dekking en…
-
Acer Predator Verbinding W6-instellingen terugzetten naar fabrieksinstellingen na TA4-firmware-update
Waarom moet ik alle wachtwoorden en SNID's van mijn Acer Predator Connect W6 router opnieuw instellen? Als de firmwareversie van uw Acer Predator Connect W6 ouder is dan firmwareversie TA4 (W6_1.04.246514), wordt uw apparaat automatisch bijgewerkt naar versie TA4 zodra het met het internet is verbonden (voor het eerst…
-
Predator Connect W6 uitpakken en snelle installatie
Hieronder vindt u een unboxing en quick setup guide voor de Predator Connect W6 router.
-
acerpure cozy Air Circulator ventilatorsnelheid stroomverbruik overzicht
De acerpure luchtcirculatiepomp kan worden gebruikt met 12 verschillende ventilatorsnelheden. De gebruikte ventilatorsnelheid heeft ook invloed op het stroomverbruik. Om te zien hoeveel stroom de acerpure cozy Air Circulator verbruikt bij verschillende snelheden, zie onderstaand overzicht. Snelheid Rpm Watt zonder…
-
Toegang krijgen tot uw Acer Predator Connect X5
Hoe krijg ik toegang tot de Acer Predator Connect X5? Om toegang te krijgen tot uw Acer Predator Connect X5, moet u de onderstaande stappen volgen. Sluit een LAN-kabel aan op een van de LAN-poorten van de Predator Connect X5. Open een internetbrowser op uw computer en typ een van de volgende woorden in de zoekbalk van uw…
-
Gebruik van het PredatorAethon 500 Gaming Toetsenbord
Hoe gebruik ik het PredatorAethon 500 gaming toetsenbord? Je toetsenbord instellen Sluit het toetsenbord aan op je computer. ™ detecteert automatisch het toetsenbord en installeert het stuurprogramma. Download de software voor integratie van dePredator spelcomputer. Dubbelklik op PredatorGamingDeviceIntegration.exe om de…