Acer Brands
Vul uw vraag of trefwoord in om onze kennisbank te doorzoeken
Ja, de Predator Connect W6-router ondersteunt VPN en biedt twee VPN-diensten: OpenVPNIPsec VPNU moet een certificaat genereren voordat u de VPN-server inschakelt.
De Predator Connect W6 router gebruikt OpenWRT, en biedt geen ondersteuning voor DD-WRT. Er is geen manier om de Predator Connect W6 router te upgraden om DD-WRT te ondersteunen.
De Predator Connect W6 Router heeft geen koelventilator, dus u hoort geen ventilatorgeluid van de router.
U kunt de Predator Connect W6 router eenvoudig aan de muur bevestigen. In de onderstaande afbeelding zijn de gaten voor de muurbevestiging in blauw aangegeven. De gaten liggen 10 cm uit elkaar. Controleer de afmetingen voordat u in de muur boort om installatieproblemen te voorkomen. Wanneer u de W6 aan de muur bevestigt,…
Nee, de Predator Connect W6 router ondersteunt geen DOCSIS 4.0.
Nee, de Predator Connect W6 router werkt niet met Google mesh routers.
Nee, u kunt geen VLAN instellen op de Predator Connect W6 router.
Kan ik Wi-Fi meshing instellen op mijn Predator Connect W6 router? Predator Connect W6-routers ondersteunen meshing waarmee je de dekking van je netwerk kunt uitbreiden. Bij mesh-netwerken worden meerdere routers met elkaar verbonden om een netwerk te creëren dat een groter gebied bestrijkt en een betere dekking en…
Waarom moet ik alle wachtwoorden en SNID's van mijn Acer Predator Connect W6 router opnieuw instellen?Als de firmwareversie van uw Acer Predator Connect W6 ouder is dan firmwareversie TA4 (W6_1.04.246514), wordt uw apparaat automatisch bijgewerkt naar versie TA4 zodra het met het internet is verbonden (voor het eerst nadat…
Hieronder vindt u een unboxing en quick setup guide voor de Predator Connect W6 router.
Maak kennis met Windows 11
Windows 11 Pro voor zakelijke laptops van Acer
Groene pc-producten
Snel, eenvoudig en flexibel