- 
In-house plaatsing van uw Acer Predator Connect W6
Waar moet ik mijn Acer Predator Connect W6 in mijn huis plaatsen?Voor de beste signaalsterkte en systeemprestaties raden wij aan de Acer Predator Connect W6 router op een centrale plaats te plaatsen, uit de buurt van betonnen/stenen muren, elektrische bedrading, waterleidingen en magnetrons. Als u uw Acer Predator Connect… 
- 
De mobiele app Predator Connect instellen
Hoe stel ik de Predator Connect Mobile app in?Met de Predator Connect Mobile app kunt u uw Acer Predator Connect W6 op afstand beheren via uw smartphone of tablet. Alles wat nodig is, is de app, en dat uw smartphone of tablet verbonden is met het internet via Wi-Fi of een mobiele verbinding. De app Predator Mobile kan… 
- 
Hoe u uw Acer Predator Connect W6 kunt resetten
Hoe kan ik mijn Acer Predator Connect W6 resetten? De Acer Predator Connect W6 kan op twee manieren worden gereset. 1) Resetknop Er is een RESET gat naast de WPS-knop op de router. Steek een paperclip of iets dergelijks in het gat. Houd de knop ingedrukt RESET ongeveer 10 seconden ingedrukt totdat de LED wit begint te… 
- 
Hoe de beveiligingsfunctie voor het thuisnetwerk in te schakelen op uw Acer Predator Connect W6
Hoe kan ik de thuisnetwerkbeveiliging inschakelen op mijn Acer Predator Connect W6?Door de functie Home Network Security in te schakelen op uw Acer Predator Connect W6 voorkomt u inbraken, blokkeert u hackpogingen en webbedreigingen en beschermt u uw privacy. Door de beveiligingsengine van Trend Micro in te schakelen,… 
- 
Hoe kalibreert u de antennes van uw Acer Predator Connect W6?
Hoe kan ik de antennes van mijn Acer Predator Connect W6 kalibreren?Sluit een LAN-kabel aan op een van de LAN-poorten van de Predator Connect W6 (of maak verbinding via Wi-Fi).Open een internetbrowser op uw computer en typ een van de volgende zaken in de zoekbalk van uw browser:http://acerconnect.com192.168.76.1Voer uw… 
- 
Hoe u toegang krijgt tot uw Acer Predator Connect W6
Hoe krijg ik toegang tot de Acer Predator Connect W6? Voordat u toegang krijgt tot de Acer Predator Connect W6, moet u het apparaat installeren. Raadpleeg de instructies voor het uitpakken en installerenPredator Connect W6 uitpakken en snelle installatie. Nadat u de router hebt geïnstalleerd, kunt u de Predator Connect W6… 
- 
Kan ik een Flash Drive aansluiten op de USB-poort van de Predator Connect W6 Router?
U kunt een USB-stick aansluiten op de USB-poort van de router en de stick zal zichtbaar en detecteerbaar zijn voor computers die op het netwerk zijn aangesloten. Het station zal verschijnen als een gedeelde bestandsmap. Gebruik de onderstaande instructies om toegang te krijgen tot het station. Open een webbrowser.Type… 
- 
Hoeveel draadloze apparaten kunnen verbinding maken met de Predator Connect W6 Router?
U kunt tot 512 draadloze apparaten aansluiten op de Predator Connect W6-router voordat u een verschil in prestaties merkt. 
- 
Ondersteunt de Predator Connect W6 Router 802.11ad?
De Predator Connect W6 werkt op de 802.11ax standaard, die werkt op een maximale frequentie van 6 Ghz. Hij ondersteunt geen 802.11ad, die op 60 GHz werkt. 
- 
Predator W6-router aansluiten WAN-instelling
U kunt de Predator Connect W6 router gebruiken om een WAN op te zetten en uit te voeren. Ondersteunde verbindingsmodi zijn: Dynamische IPStatische IPPPPoESchakel WAN-poort naar LAN (switch/bridge-modus).U moet naar uw WAN-instellingenmenu gaan en de juiste verbindingsmodus inschakelen met behulp van de onderstaande…