-
Predator Ondersteuning voor W6 802.11ad
Ondersteunt mijn Predator Connect W6 802.11ad? 802.11ad vs. 802.11ax 802.11ax, ook bekend als Wi-Fi 6E, is de nieuwste generatie draadloze netwerktechnologie. Het biedt aanzienlijke verbeteringen in snelheid, capaciteit en efficiëntie vergeleken met zijn voorganger, 802.11ad. Met functies als OFDMA (orthogonal…
-
Predator Ondersteuning voor W6 DD-WRT
Ondersteunt mijn Acer Predator Connect W6 DD-WRT? DD-WRT vs. OpenWRT DD-WRT en OpenWRT zijn beide populaire externe firmware-opties voor draadloze routers die krachtige platforms bieden voor zowel netwerkliefhebbers als professionals. OpenWRT is echter een meer volwassen routerfirmware dan DD-WRT met geavanceerde functies,…
-
Hoe krijg ik toegang tot een USB-flashdrive via Predator Connect W6?
Heb ik toegang tot de bestanden op een USB-stick op mijn Predator Connect W6? Je Predator Connect W6 heeft een USB-poort waarop je een USB-flashstation kunt aansluiten. Eenmaal aangesloten, heb je toegang tot de bestanden op de USB flash drive via elk apparaat dat is aangesloten op de Predator Connect W6. Volg de…
-
Predator Ondersteuning voor W6 DOCSIS 4.0
Ondersteunt mijn Predator Connect W6 DOCSIS 4.0? DOCSIS DOCSIS staat voor Data Over Cable Service Interface Specification. Het is een wereldwijd erkende kabelmodem communicatiestandaard die de toevoeging van gegevensoverdracht met hoge snelheid aan een bestaand kabeltelevisiesysteem (CATV) mogelijk maakt. Het wordt door…
-
Predator Ondersteuning voor W6 Google Mesh Router
Ondersteunt mijn Predator Connect W6 Google Mesh-routers? Routermazen Router Meshing is een draadloze netwerktechniek waarbij meerdere routers worden gebruikt om een verenigd en naadloos Wi-Fi-netwerk te creëren. In een mesh-netwerk werken de routers samen om het netwerkbereik uit te breiden, dode zones te elimineren en…
-
Predator Connect W6 Maximaal aantal aangesloten draadloze apparaten
Hoeveel draadloze apparaten kan ik verbinden met mijn Predator Connect W6? Verbind tot 512 apparaten Je kunt tot 512 Wi-Fi-apparaten aansluiten op je Predator Connect W6. Het aansluiten van een groot aantal Wi-Fi-apparaten op uw Predator Connect W6-router kan de prestaties echter beïnvloeden. Hoe meer apparaten u aansluit,…
-
Geluid afkomstig van de Predator Connect W6
Kan het geluid van mijn Predator Connect W6 router afkomstig zijn van de ventilator? Router zonder ventilator De Predator Connect W6 router is een router zonder ventilator. Dit betekent dat de router niet wordt gekoeld met een ventilator (actieve koeling), maar via warmtegeleidende metalen/vinnen (passieve koeling).…
-
Je Predator Connect W6 aan de muur bevestigen
Kan ik mijn Predator Connect W6 aan de muur bevestigen? Je kunt de Predator Connect W6 router eenvoudig bevestigen aan een muur of een ander verticaal oppervlak, zoals de zijkant van een kast of een kast. De Predator Connect W6 heeft 2 gaten aan de onderkant, waardoor je hem aan elke muur kunt hangen. Zorg ervoor dat je de…
-
Predator Connect W6 Router can Receive Over-the-Air Firmware Updates to Improve Security
Your Predator Connect Router can automatically receive new firmware updates as they become available. This helps ensure your router is up to date with the latest software that provides the best security. If you have an update available for your device, you will be notified when you log into your router dashboard. You can…
-
Predator Connect W6-router gebruiken met NAS
Kan ik een NAS via de 2,5 Gbps Ethernetpoort aansluiten op mijn Predator Connect W6 router en deze gebruiken als 4K streaming server? Netwerkopslag Een NAS (Network-Attached Storage) is een opslagapparaat dat je aansluit op je netwerk om gegevens op te slaan en te openen via alle apparaten die zijn aangesloten op je…