-
Port Forwarding-profielen ondersteund door uw Predator Connect W6
Kan ik port forwarding-profielen instellen voor mijn Predator Connect W6-router? Met port forwarding kunnen externe gebruikers verbinding maken met Local Area Network (LAN)-services met behulp van Hypertext Transfer Protocol (HTTP), File Transfer Protocols (FTP) en andere protocollen. Volg de onderstaande stappen om te…
-
Hoe u een OpenVPN-server instelt voor uw Predator Connect W6
Kan ik een OpenVPN-server instellen voor mijn Predator Connect W6-router? Volg de onderstaande stappen om een OpenVPN-server op uw Predator Connect W6-router in te stellen. 1) Maak verbinding met het Predator Connect W6-dashboard Sluit een LAN-kabel aan op een van de LAN-poorten van de Predator Connect W6 (of maak…
-
Een DSL-/kabelmodem instellen voor uw Predator Connect W6
Hoe kan ik een DSL/kabelmodem instellen voor mijn Predator Connect W6-router? Volg de onderstaande stappen om het DSL/kabelmodem op uw Predator Connect W6 in te stellen. Sluit een LAN-kabel aan op een van de LAN-poorten van de Predator Connect W6 (of maak verbinding via Wi-Fi). Open een internetbrowser op uw computer en…
-
Hoe u uw Predator Connect W6 opnieuw kunt opstarten
Hoe start ik mijn Predator Connect W6 opnieuw op? Volg de onderstaande stappen om uw Predator Connect W6 opnieuw op te starten. Sluit een LAN-kabel aan op een van de LAN-poorten van de Predator Connect W6 (of maak verbinding via Wi-Fi). Open een internetbrowser op uw computer en typ een van de volgende woorden in de…
-
Hoe u de internetsnelheid van uw Predator Connect W6 kunt controleren
Kan ik de internetsnelheid van mijn Predator Connect W6 controleren? Volg de onderstaande stappen om de internetsnelheid op uw Predator Connect W6-router te controleren. Sluit een LAN-kabel aan op een van de LAN-poorten van de Predator Connect W6 (of maak verbinding via Wi-Fi). Open een internetbrowser op uw computer en…
-
Een externe antenne gebruiken op uw Acer Predator Connect X5
Kan ik een externe antenne gebruiken op mijn Acer Predator Connect X5? Uw Acer Predator Connect X5 wordt geleverd met een ingebouwde antenne. Gebruik je de Predator Connect X5 echter in een situatie waarin het signaal niet optimaal is, dan kun je hem gebruiken met een externe DIV-antenne om het 5G-signaal te verbeteren.…
-
Abnormale ventilatorsnelheid en geluid afkomstig van de Predator BiFrost Arc A770 OC grafische kaart
Wat maakt zoveel lawaai sinds ik het Intel-stuurprogramma van mijn Predator BiFrost Arc A770 OC grafische kaart heb bijgewerkt? Als u het Intel-stuurprogramma van uw Predator BiFrost Arc A770 OC grafische kaart hebt bijgewerkt naar versie PR19 (31.0.101.4644), ondervindt u mogelijk abnormale ventilatorsnelheden en meer…
-
Waar u de Predator BiFrost Radeon RX 7600-software en stuurprogramma's kunt downloaden
Het is belangrijk om de stuurprogramma's en software van uw grafische kaart up-to-date te houden om de beste compatibiliteit en prestaties te garanderen. U kunt de nieuwste stuurprogramma's en applicatiesoftware voor uw Predator BiFrost Radeon RX 7600 grafische kaart downloaden op deOndersteuningswebsite van Acer. Gebruik…
-
Waar u de Predator BiFrost A770-software en stuurprogramma's kunt downloaden
Het is belangrijk om de stuurprogramma's en software van uw grafische kaart up-to-date te houden om de beste compatibiliteit en prestaties te garanderen. U kunt de nieuwste stuurprogramma's en applicatiesoftware voor uw Predator BiFrost A770 grafische kaart downloaden op de websiteOndersteuningswebsite van Acer. Gebruik…
-
Waar u de Predator BiFrost A750-software en stuurprogramma's kunt downloaden
Het is belangrijk om de stuurprogramma's en software van uw grafische kaart up-to-date te houden om de beste compatibiliteit en prestaties te garanderen. U kunt de nieuwste stuurprogramma's en applicatiesoftware voor uw Predator BiFrost A750 grafische kaart downloaden op de websiteOndersteuningswebsite van Acer. Gebruik…