Dit artikel is alleen van toepassing op: acer Air Monitor Hoe koppel ik een sensor in de Acer Air Monitor App?Er zijn twee manieren om het koppel het apparaat los.Lanceer de toepassing Acer Air Monitor en klik op ' Ontkoppel ' uit het menu instellingen van het apparaat. De hoogste functieknop ingedrukt op de Acer Air Monitor opnieuw instellen van Wi-Fi. Moet ik doen geen onderhoud op mijn Air Monitor sensoren?U moet de optisch glas schoon op uw lucht Monitor sensoren over om de zes maanden. Om dit te doen, open de voorklep en wattenstaafje gebruiken om het schoon te maken. Hoeveel Smartphones kan aansluiten op een Monitor van Acer lucht?Het hangt af van het aantal apparaten die worden weergegeven onder uw account. U kunt maximaal 32 apparaten die worden weergegeven in uw account hebben. Het gaat hierbij om lucht monitoren en mobiele apparaten. Wat is het registratiebereik van een lucht-Monitor?Wij stellen voor een Acer Air Monitor plaatsen elke 50 m2. Grotere ruimtes kunnen vertragen de detectie reactie afhankelijk van de luchtstroom van uw omgeving. Wat is 'AQI' en hoe wordt de waarde weergegeven?Een lucht kwaliteit Index (AQI) is een nummer dat wordt gebruikt door overheidsinstellingen te communiceren met het publiek hoe vervuilde de lucht op dit moment is of wordt verwacht te worden.