Waarom krijg ik een foutmelding als ik de NitroSense app op mijn computer start?
Sommige gebruikers hebben de volgende foutmelding gekregen bij het starten van NitroSense software.
Controleer je account
NitroSense is momenteel niet beschikbaar in je account. Zorg ervoor dat je bent aangemeld bij de Store en probeer het opnieuw. Hier is de code, voor het geval je hem nodig hebt:
0x803F8001
Deze fout is niet te wijten aan de NitroSense software, en kan worden veroorzaakt door de volgende redenen:
- Je hebt je aangemeld met een andere Microsoft-account dan de account waarmee je de app hebt gekocht.
- De Store is er niet in geslaagd de applicatielicenties te synchroniseren.
- Windows opnieuw geïnstalleerd, gereset of gekopieerd naar nieuwe hardware, maar het Microsoft-account dat eigenaar is van de apps is daarna nooit meer aangemeld.
Als je deze fout ervaart, wordt het aanbevolen om de NitroSense software te verwijderen en de applicatie opnieuw te installeren. Volg de onderstaande stappen voor instructies.
Hoe fout 0x803F8001 oplossen
- Ga naar de Acer Website voor ondersteuning.
- Voer de Serienummer, SNID of Modelnummer om uw apparaat te identificeren.
- Klik op Toepassingklik dan op de Downloaden link aan de rechterkant van de NitroSense-toepassing.
- Zoek het bestand dat je hebt gedownload, klik met de rechtermuisknop op op het bestand en selecteer Alles uitpakken.
- Navigeer naar de map waar het bestand is uitgepakt en druk vervolgens op dubbelklik op op het bestand om de software te installeren.
Wat te doen als fout 0x803F8001 nog steeds verschijnt
Als het opnieuw installeren van de NitroSense-software de fout niet oplost, raden we aan de aanvullende richtlijnen en probleemoplossing te proberen die Microsoft biedt in hun ondersteuningsartikel hoe foutcode 0x803f8001 herstellen - Microsoft Vraag & Antwoord.