Waarom krijg ik een pop-upbericht "Hardwarewijziging gedetecteerd" op mijn taakbalk en hoe kan ik dit uitschakelen?
Afhankelijk van de buildversie van Windows 11 op uw computer, kan de toepassing Acer Control Center ongeveer 3 minuten na het opstarten in Windows een pictogram op de taakbalk weergeven. Als je op het pictogram klikt, verschijnt er een bericht met informatie over hardwarewijzigingen.
Dit bericht wordt weergegeven wanneer een Wi-Fi 7-apparaat wordt aangesloten op de computer met de Microsoft Windows 11 24H2 buildversie. Volg de onderstaande stappen om deze melding te voorkomen na elke keer opstarten in Windows.
Opmerking: Op computers met de Windows 11 25H2 of een nieuwere build komt deze waarschuwing niet meer voor.
Hoe de waarschuwing "Hardwarewijziging gedetecteerd" uit te schakelen
- Klik op Zoek op in de taakbalk Windows.
- Type Controlecentrum in het zoekveld.
- Klik op Controlecentrum in de zoekresultaten om de software te starten.
- Nadat de toepassing is geladen, klikt u op de knop Versnelling pictogram in het bovenste menu om het menu Instellingen te openen.
- Zoek in het menu Instellingen naar de optie Detectie van hardwarewijzigingen omschakelen.
- Schakel de Detectie van hardwarewijzigingen naar Uit.
- Sluit vervolgens de toepassing Acer Control Center. Het bericht "Hardwarewijziging gedetecteerd" zou niet meer moeten verschijnen.