Hoe sluit ik mijn draagbare Acer PM161Q-monitor aan?
De Acer PM161Q-serie 16-inch draagbare monitor beschikt over een Full HD (1080p) IPS-paneel dat heldere kleuren en brede kijkhoeken levert, waardoor het geweldig is voor zowel professionals als gamers. Het bevat AMD FreeSync, een responstijd van 4 ms en een ingebouwde kickstand voor een soepele en meeslepende ervaring overal¹.
U kunt uw draagbare display aansluiten op een computer voor een eenvoudige opstelling met twee schermen, of op een telefoon voor een groter scherm. Om aan de slag te gaan met uw draagbare display, gebruikt u de onderstaande instructies om deze aan te sluiten op de USB-C-poort op uw computer of telefoon.
Hoe sluit ik een draagbaar Acer-scherm aan op een computer?
- Sluit de USB-C-overdrachtskabel aan op een USB-C-poort op uw computer.
- Schakel de monitor in. Het beeld zou nu op de monitor moeten verschijnen.
- Als u geen beeld op de monitor ziet, ga dan naar de weergave-instellingen van uw computer en selecteerBreid het bureaublad uit naar dit beeldscherm.Meer informatie over de instellingen voor twee beeldschermen vindt u in ons ondersteuningsartikelHoe u twee monitoren instelt.
Opmerking: Uw draagbare monitor krijgt stroom via de USB-C-poort op uw computer. U hoeft dus geen netadapter aan te sluiten.
Hoe u een draagbaar Acer-scherm op een telefoon aansluit
- Sluit de netadapter aan op een stopcontact en sluit deze aan op de monitor zoals hierboven weergegeven.
- Sluit de USB-C-kabel aan op uw telefoon.
- Schakel het scherm in. Het scherm van uw telefoon zou nu op de monitor moeten verschijnen.
- Als het scherm niet automatisch wordt herkend, start u uw telefoon opnieuw op om te zien of er verbinding wordt gemaakt.
Opmerking: Dit apparaat is alleen compatibel met telefoons die video-uitvoer via een USB-C 3.1-poort ondersteunen.
¹ Individuele productspecificaties kunnen per model verschillen.