Hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen over Acer International Traveler's Warranty. Als u aanvullende vragen heeft, kunt u contact opnemen met Acer Support in uw regio.
Er is geen ITW servicecentrum in de buurt. Wat moet ik doen?
Neem contact op met het dichtstbijzijnde Acer servicecentrum voor de juiste ITW-contactinformatie.
Mijn lokale garantie is verlopen. Kan de ITW gebruikt worden voor lokale service?
ITW service wordt aangeboden om het gemak te maximaliseren wanneer klanten naar het buitenland reizen. Het is geen vervanging voor of inwisselbaar met uw lokale garantie. Als de lokale garantie is verlopen, moet u de lokale reparatiekosten betalen.
Mijn notebook heeft Microsoft® Office in het Engels voorgeïnstalleerd. Kan ik overschakelen naar een andere taalversie? (Alleen voor landen met Office voorgeïnstalleerd.)
Vanwege het licentiebeleid van Microsoft ondersteunt ITW geen taalwijzigingen. U moet de software in de taal van uw voorkeur apart aanschaffen.
Mijn notebook is gekocht in een ander land dan waar ik woon. Kan ik de ITW gebruiken om mijn notebook in mijn eigen land te laten repareren?
Nee, alleen bonafide reizigers die in het bezit zijn van een kopie van de originele verkoopfactuur van het notebook kunnen een beroep doen op de Acer ITW. De definitie van een "bona fide reiziger" onder de Acer ITW is een persoon die zich tijdelijk buiten het territoriale bereik van de lokale garantie voor het betreffende notebook bevindt, zonder de intentie om een permanente verblijfplaats te vestigen. Anders geldt voor het notebook alleen de lokale garantie van het land waar het gekocht is; eventuele reparaties buiten het land van aankoop zijn voor uw rekening.