Hoe koppel ik mijn telefoon aan mijn pc?
Als u een Android telefoon hebt, kunt u met de functie Phone to PC link bellen, foto's ontvangen, tekstberichten bekijken en ontvangen en meldingen rechtstreeks op uw computer beheren. Dit proces omvat het instellen van de Phone Link app, die vooraf is geïnstalleerd op alle Windows 11 PC's, het installeren van de Link to Windows op uw Android telefoon, en het koppelen van de twee. Volg de onderstaande stappen om te leren hoe u uw Android telefoon met uw pc verbindt.
Vereisten:
- Een Windows 11 PC met Bluetooth
- Een Android telefoon met Android 7 of hoger OS.
- Houd uw telefoon en Bluetooth aan en binnen het Bluetooth-bereik van uw pc.
Stap 1: Open en installeer de Phone Link app op uw computer.
- Klik op Start ⊞ en selecteer Instellingen ⚙, of gebruik Windows + I om snel Instellingen te openen.
- Klik op Bluetooth en apparaten en selecteer Uw telefoon om de app Phone Link te openen.
- Klik op Aan de slag, bevestig de Microsoft-account die u wilt gebruiken en selecteer Doorgaan.
Stap 2: Open en stel de Link naar Windows app in op uw Android telefoon.
- Open Google Play en download de app Link naar Windows als deze nog niet is geïnstalleerd. Als hij is geïnstalleerd, open dan de app en druk op Update als daarom wordt gevraagd.
- Tik op Uw telefoon en PC koppelen.
- Vink op uw computer het pop-up vakje aan dat zegt Ik heb de link naar Windows app klaar, klik dan op de knop voor Koppelen met QR code.
- Tik op uw telefoon op Doorgaan en geef toestemming om foto's en video's te maken.
Stap 3: Scan de QR-code en verbind uw telefoon met uw PC
- Scan de QR-code met je telefoon.
- Klik op Doorgaan bij het bericht dat de apparaten zijn gekoppeld.
- Geef de relevante toestemmingen waar de app om vraagt. U kunt ervoor kiezen om verversen op de achtergrond te weigeren of toe te staan.
- Klik op uw computer op Doorgaan en vervolgens op Beginnen.