Hoe kan ik de prioritization mode wijzigen wanneer ik de Device prioritization mode gebruik op mijn Acer Predator Connect X5?
Wanneer je de prioritization mode van jouw Acer Predator Connect X5 instelt op Device prioritization mode, worden alle aangesloten apparaten automatisch ingesteld op normale prioriteit, met één uitzondering: De prioriteit van de gamepoort is standaard ingesteld op hoog. Om de prioriteitsinstelling van een apparaat aan te passen, volg je de onderstaande stappen.
- Ga naar je webbrowser.
- Typ ofwel 192.168.76.1:8080 of http://connect.acer in de zoekbalk.
- Log in op de Connect X5 met het wachtwoord dat je op de onderkant van jouw apparaat vindt.
- Klik op het tabblad Game acceleration in het dashboard.
- Ga naar Set prioritization, en controleer of het is ingesteld op Device prioritization mode.
- Scroll naar beneden. Nu zie je alle aangesloten apparaten in hun respectievelijke prioritering modus box.
- Klik op het apparaat waaraan je prioriteit wil toekennen en sleep het apparaat naar het vak High priority, Normal priority of Low priority.
Predator Connect X5, Predator Connect, Predator, Connect X5, Connect, X5, apparaatprioritering aanpassen, apparaatprioritering wijzigen, apparaatprioriteringsmodus, hoge prioriteit, normale prioriteit, lage prioriteit