Wat is de Adobe-promotie op Acer ConceptD PC's?
Promotievoorwaarden en subsidiabiliteit
Hoe lang is de promotieaanbieding geldig?
Het drie maanden durende abonnement op Adobe Creative Cloud All Apps for Individuals is geldig voor gebruikers die hun in aanmerking komende apparaat aanschaffen en hun aanbiedingsboncode claimen vóór 31 oktober 2021.
Na registratie van hun ConceptD PC kunnen gebruikers Mijn Producten bezoeken om hun unieke Biedervouchercode te claimen, die kan worden ingewisseld voor een drie maanden durend abonnement op Adobe Creative Cloud All Apps for Individuals. Gebruikers moeten een account aanmaken bij Adobe en de Gebruiksvoorwaarden van Adobe accepteren om in aanmerking te komen voor het Aanbod.
Welke landen/regio's komen in aanmerking voor de promotie?
Het Adobe Creative Cloud Offer is beschikbaar in regio's waar Adobe de Creative Cloud for Individuals beschikbaar stelt aan eindgebruikers. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van Adobe: https://www.adobe.com/content/dam/acom/en/products/creativecloud/cc/pdfs/cc-availability-matrix.pdf.
Welke Acer apparaten komen in aanmerking voor de promotie?
Alle nieuwe ConceptD PC's zijn aangeschaft tussen 1 juni 2019 en 31 oktober 2021.
Als ik meerdere apparaten heb gekocht die voor promotie in aanmerking komen, kan ik dan dezelfde aanbieding meerdere keren inwisselen?
Ja, als een gebruiker in aanmerking komt voor meer dan één aanbiedingsboncode. Er wordt slechts één (1) aanbiedingsboncode verstrekt voor elke in aanmerking komende ConceptD-PC. In het geval dat een gebruiker meerdere in aanmerking komende apparaten koopt en probeert meerdere aanbiedingsvouchercodes in te wisselen, kan Adobe of zijn uitvoeringsagent een bewijs van aankoop van de extra gekwalificeerde apparaten vragen. Als het gevraagde aankoopbewijs niet wordt geleverd, behoudt Adobe of haar fulfillmentagent zich het recht voor om de gebruiker niet te koppelen aan de fulfilmentpagina of het abonnement te allen tijde te beëindigen.
Als ik al een bestaande Adobe-account heb, moet ik dan een nieuwe aanmaken om in aanmerking te komen voor deze aanbieding?
Nee, je kunt een bestaand Adobe-account gebruiken om het aanbod in te wisselen.
Als ik al een bestaand Adobe Creative Cloud-abonnement heb, kom ik dan nog steeds in aanmerking voor de promotie?
Ja, als je al een bestaand abonnement op Creative Cloud All Apps hebt, wordt er drie maanden extra toegevoegd aan je huidige abonnement. Als je een ander Creative Cloud-abonnement hebt dat niet voor alle Apps geldt (zoals voor een individuele app of het fotografieplan), dan zal je aanvullende abonnement van drie maanden op Adobe Creative Cloud All Apps tegelijk met dat abonnement lopen.
Als ik ook in aanmerking kom voor een andere Creative Cloud All Apps aanbieding, kan ik deze dan nog steeds inwisselen?
Ja, als je in aanmerking komt voor de Aanbieding dan kan deze worden ingewisseld naast eventuele eerder ingewisselde aanbiedingen voor Creative Cloud.
Wanneer is de laatste dag dat ik mijn aanbiedingsboncode kan inwisselen?
Codes moeten uiterlijk op de datum vermeld onder Mijn Producten worden ingewisseld wanneer je de Aanbiedingsboncode ontvangt.
Waar kan ik meer informatie vinden over Adobe Creative Cloud?
Voor meer antwoorden op veelgestelde vragen kun je terecht bij de Adobe Creative Cloud FAQ op: https://helpx.adobe.com/creative-cloud/faq.html#membership.
De promotie inlossen
Hoe kan ik de Adobe Creative Cloud All Apps, 3-Month Offer inwisselen?
Klanten die een ConceptD PC hebben gekocht, komen in aanmerking voor het aanbod. Registreer uw apparaat om een unieke aanbiedingsboncode te ontvangen voor deze exclusieve aanbieding. Gebruik de onderstaande instructies om uw product te registreren en het gratis aanbod te ontvangen.
- Registreer je apparaat op https://www.acer.com/ac/nl/NL/content/register-product. Als je product automatisch werd geregistreerd toen je het apparaat voor de eerste keer opstartte, kun je je productregistratie controleren door in te loggen op acer.com en rechtstreeks naar Mijn producten te gaan).
- Ga naar Mijn Producten om je aanbiedingsboncode voor uw Adobe Creative Cloud 3-maandenabonnement te ontvangen.
- Zodra je je aanbiedingsboncode hebt ontvangen, kun je deze inwisselen op de inruilwebsite van Adobe op http://www.adobepartneroffer.com/GO.
- Zodra je de aanbiedingsboncode van de Adobe Redemption Website hebt ingewisseld, wordt je begeleid om een Adobe-account* aan te maken (of je aan te melden bij een bestaand account) en de Creative Cloud-apps te downloaden.
Opmerking: De gebruiker moet akkoord gaan met de Gebruiksvoorwaarden van Adobe om een Adobe-account aan te maken en in aanmerking te komen voor het aanbod.
Wanneer de promotie eindigt
Wat gebeurt er als het abonnement van drie maanden afloopt?
Aan het einde van de abonnementsperiode van drie maanden kunnen gebruikers toegang blijven krijgen tot Adobe Creative Cloud door een abonnement aan te schaffen tegen de huidige prijs. Als je je abonnement niet verlengt, wordt het geacht te zijn opgezegd. Zie de website van Adobe op: https://helpx.adobe.com/manage-account/using/cancel-subscription.html voor meer informatie.