Acer Aspire One AO1-431-C89V Extension

Options
Briconix
Briconix Member Messages: 8

Tinkerer

Modifié (octobre 2023) dans Ordinateurs portables

Bonjour,

Je souhaiterais savoir si on peut ajouter une extension disque de données (type M2) et/ou mémoire vive sur Acer Aspire One AO1-431-C89V ?

(Message modifié afin de masquer plusieurs informations privées –Acer-Edwige)

Cordialement

Réponses

  • Commodore_1995#
    Options

    Savez-vous si cet ordinateur est livré avec un emmc ?

    Oi! Eu não sou sou a cortana! Mas estou aqui para ajudar! Hi! I'm not the cortana! But I'm here to help!
    Se você gostou da minha resposta, marque como solução clicando em sim! If you liked my answer, mark it as a solution by clicking on yes!
    Aceite somente a resposta que ajudou a solucionar o seu problema! Please accept only the response that helped to solve your problem!
    Detection tool click here to find the serial number or partnumber of your model!                                                          
                                                      
                                                     egydiocoelho Trailblazer
     
    ProductKey clique aqui para descobrir o serial do windows! click here to discover the windows serial!
    Para usuários da comunidade inglesa, espanhola, francesa e alemã, usarei o google tradutor! :)
    For users of the English, Spanish, French and German community, I will be using google translator! :) 
  • Briconix
    Briconix Member Messages: 8

    Tinkerer

    Options

    Bonjour,

    Apparemment stockage emmc

  • Commodore_1995#
    Options
    Oi! Eu não sou sou a cortana! Mas estou aqui para ajudar! Hi! I'm not the cortana! But I'm here to help!
    Se você gostou da minha resposta, marque como solução clicando em sim! If you liked my answer, mark it as a solution by clicking on yes!
    Aceite somente a resposta que ajudou a solucionar o seu problema! Please accept only the response that helped to solve your problem!
    Detection tool click here to find the serial number or partnumber of your model!                                                          
                                                      
                                                     egydiocoelho Trailblazer
     
    ProductKey clique aqui para descobrir o serial do windows! click here to discover the windows serial!
    Para usuários da comunidade inglesa, espanhola, francesa e alemã, usarei o google tradutor! :)
    For users of the English, Spanish, French and German community, I will be using google translator! :)