Fusion MSN -> SKYPE = Installation

DUME06
DUME06 Member Posts: 2 New User

Bonjour

 

J'ai d'abord installé sur (PC acer Aspire 7741ZG) et à partir des instructions windows live mail..= message à l'installation (  An error occurred while applying security settings. Users is not a valid user or group. This could be a problem with the package, or a problem connecting to a domain controller on the network. Check your network connection and click Retry, or Cancel to end the install.) .....J'ai ignoré ce message et SKYPE (Version 6.3) fonctionne , on peut se déconnecter mais pas le fermer-> à la place du message de fermeture de l'appli, il ouvre le répertoire system32 ??? .pensant à une erreur d'installation je l'ai réinstallé 3 fois à partir du SITE OFFICIEL et obtenue toujours le même résultat..


Pourtant sur mon autre PC (sony) Skype était préchargé en version 6.1. J'ai effectué la MAJ en 6.3 et il fonctionne parfaitement bien sans message d'erreur..et se ferme très bien avec le message de sortie de l'application.

 
J'ai signalé cette anomalie sur le forum microsoft, et malgrés la multitude d'internautes ayant le même problème avec différente marque qe PC; il m'ont dit de faire appel à votre assistance.


Je vous remercie par avance de vos conseils...

Answers

  • Phil-3
    Phil-3 Member Posts: 1,181 Skilled Practitioner WiFi Icon

    Hello DUME06, and welcome!

    The Acer Community is a global peer to peer support forum where users share their experiences and expertise with Acer products.

    Because of the multi-national nature of our community, we ask that users post in English, as that is the most common language to all users. By doing this, our members are more likely to get a response to their question, and those answers will be available to the entire community as a resource.

    Thanks!

  • DUME06
    DUME06 Member Posts: 2 New User

    Hello and thank you
    It is good, the next time I shall express myself in ENGLISH...
    Thank you again for your help(assistant)
    DUME06

This discussion has been closed.